Konco-konco ku

Saturday, November 29, 2014

ANWAR RASUAH ANIFAH AMMAN RM100 JUTA KELUAR PARTI!!

SEMAKIN lama, semakin banyak Allah nak tunjuk siapa sebenarnya Anwar Ibrahim. Katanya telus, katanya bebas rasuah, katanya berintergriti namun hakikat yang sebenarnya hanya rakan-rakan yang pernah bekerja dengan beliau sahaja tahu siapa Anwar sebenarnya.

Tidak hairan apabila ramai pemimpin PKR yang satu masa dulu bersama-sama Anwar kononnya melawan kerajaan akibat pemecatan Anwar dari kerusi Timbalan Perdana Menteri Malaysia.

Satu lagi bukti yang Anwar lah BAPAK RASUAH!!

Hanya nak melunaskan cita-citanya sebagai Perdana Menteri, Anwar sanggup melakukan apa sahaja demi kuasa!

Hanya kerana nafsu dan mabuk kuasa, Anwar sudah jauh terpesong daripada landasan Islam yang sebenar....

Mari kita cabar Anwar.....

Jika kenyataan yang dikeluarkan oleh Menteri Luar ini adalah satu fitnah kepada Anwar, maka Anwar WAJIB saman Anifah Aman....

Jika tidak... Maka benarlah yang ANWAR BAPAK RASUAH MALAYSIA!!!!

6 comments:

  1. ITU pun ADA juga yang bahalol LAA TONGONG JUNJUNG aljubs SEBAGAI MAHA suchi.
    ITULAH KALAU GUNA OTAK BAWAH...
    Use your two brains........ Then you I can think smart..

    ReplyDelete
  2. kita patut soal mana anwar dapat/ada duit sebanyak itu, jawatan TPM dia dulu, saham saham dia ada, mampukah dia ada rumah besar berjuta, taja itu ini dengan beribu ribu, nak sogok MP Sabah berjuta mana datang duit, kenapa bab anwar boleh semua orang diam diri. berilah keadilan kepada rakyat untuk tahu mana datang kekayaan anwar,..punca bersih atau songsang....berkata lah benar walaupun ianya pahit dan menyakitkan..kepada allah kita berserah dan meminta petunjuk serta keadilan...

    ReplyDelete
  3. X hairan sbb ramai dah tahu..penyokong bengong ja yg bahlol dok jilat ketum

    ReplyDelete
  4. Dajjal Dan yahudi serta jiran tetangga Malaysia sanggup berhabis duit dan menanam modal dgn anwar kerana pulangan yg berbaloi jika si sempudal anwar menjadi pm malaysia.

    ReplyDelete
  5. YG SOKONG ANUAR SEMUA DULU MISKIN MASUK PKR JADI KYA MACAM KETUA JUGA REMBAT SANA SINI TAPI RAKYAT TAHU SIAPA ANUAR SEBENAR NYA KALAU RAKYAT MENYOKONG ANUAR BN DAH HABIS PRU 13 TAPI RAKYAT SAYANG KAN KERAJAAN YG SEDIA ADA BANYAK MEMBANTU HANYA PENYOKONG ANUAR SAJA YG KATA TIDAK BIAR LAH PENYOKONG ANUAR TERJUN BERSAMA LABU LABU NYA.

    ReplyDelete
  6. Ini semua salah Tun M yg terlalu taksub dgn Anwar sehingga Anwar boleh meliwat pemikiran Tun M

    ReplyDelete

comment please.....