Konco-konco ku

Thursday, September 18, 2014

HARON DIN MINTA NURUL IZZAH JANGAN BATALKAN PROJEK BUKIT KERINCHI???

KADANG-kadang aku pun jadi musykil dengan perangai budak-budak AMK yang saban hari berperangai lagi jahat dari yahudi. Kalau sebelum ini kerap fitnah UMNO dengan pelbagai tuduhan yang tak berasas. Tetapi kali ini berlainan pula.....

Masih lagi dengan hobi mereka menabur fitnah namun kali ini sasarannya bertukar...

Bukan lagi UMNO....

Tetapi kepimpinan PAS terutama pemimpin daripada Majlis Syura Ulama...

Ini pasal MSU tak setuju Wan Azizah jadi MB Selangor... Hanya disebabkan kenyataan Haron Din yang berdasarkan Al-Quran dan Hadis yang mana wanita tidak boleh jadi Ketua Negeri, teruk pemimpin PAS di hentam kiri dan kanan...

Aku bukan nak menyokong bukan jugak nak back up...

Cuma aku nak bagitau kat semua, terutama budak-budak PAS bahawa pemimpin mereka difitnah teruk... Apa yang pemuda PAS buat untuk mempertahankan?

Simpang lah kalau nak pertahan... Tambah dihentam lagi ada la sebab kononnya MSU tak ikut tahaluf siyasi yang dibuat dengan PKR dan DAP...

Ntah lah... Kalau itu pun masih lagi tak sedar tak tau nak kata apa laaaaa....

Rosak dah PAS sekarang....

4 comments:

  1. Anwar, PKR memang synonymous dengan fitnah dan spin. Puak ni akan fitnah orang lain tanpa sebarang bukti, cukup dengan cakap, SD. Aneh nya depa akan fitnah dan buat tuduhan macam2 terhadap rakan party mereka, tapi tidak pernah fitnah Anwar. Apalah salah kalau fitnah Anwar tu kaki liwat, zina cina doll....bukti pun ada. Tapi sorang pun tak ada "buah" nak tuduh Anwar, sekadar cakap2 belakang.

    ReplyDelete
  2. Butoh haram la aku nak percaya kat budak2 yg bajet rasa best! Budak AMK nie perangai mcm musibat!

    ReplyDelete
  3. sudah berbayar mungkin.. tu agaknya berlebih lebihan statementnya. anu awr kan dah beritahu.dalam PC 50 januari kadang2 budak2 ni yg dah berbayar lebih2 sgt.

    ReplyDelete
  4. kita tengok macamana orang pas fikir nak percaya kat bloger anuar ke atau nak percaya kt ulamak,,,,PAS ASASNYA ULAMAK

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...