Konco-konco ku

Friday, September 5, 2014

BELIA DISEKAT DARI BERAKTIVITI OLEH KERAJAAN ZALIM SELANGOR!!

PUNYALAH anti puak negeri Selangor dengan belia kat Selangor ni sampaikan nak buat event car boot sale pun tak diluluskannya. Apa teruk sangatlah!

Kalau ada conflict sekalipun dengan korang punya MB pergi mamposlah. Ini orang nak buat program untuk belia Selangor kenapa perlu nak disekat? Rasa tergugat ke?

Hairan punya kerajaan negeri. 

Sepatutnya bila ada anak-anak Muda yg menjalankan aktiviti sihat seperti berniaga... Kerajaan Negeri bagi lah sokongan! Ini aktiviti PEMBANGUNAN Ekonomi Belia.. Kenapa nak campur aduk dengan masalah politik?? 

Anak-anak MUDA ini bukannya tak buat permohonan lesen! Sudah lah masalah sosial kerajaan NEGERI tak ambil peduli bila Ada NGO membantu sepatutnya beri lah galakkan! 

Bukannya mintak duit kerajaan NEGERI pun...!

4 comments:

  1. Belia 4B tu Melayu ker? Pegi mampos a semua. Jangan kasi ruang sama pro umngok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang macam kau minta sedekah dekat DAP Kita niaga sendiri tak ada kena mengena dengan UMNO.

      Delete
    2. 1035 ko jual jubor lh dgn anuwar ko tu senang hidup tadah ponggong

      Delete
  2. Siap bagi amaran dengan kain rentang lagi tu,,aduh bagaimana belia nak maju..bagilah sokongan sikit..

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...