Konco-konco ku

Thursday, May 14, 2015

MANA BOT NELAYAN YANG DIJANJIKAN KERAJAAN NEGERI SELANGOR??!

DAPAT satu pesanan ringkas melalui WhatsApp oleh salah seorang penduduk Sekinchan yang kecewa dengan pentadbiran negeri Selangor. Katanya PR hanya pandai berjanji sedangkan satu habuk pun tak nampak!

Ini berikutan janji Kerajaan Negeri Selangor satu masa dahulu ketika membuat lawatan ke Sekinchan yang dihadiri oleh Adun Sekinchan, Ng Suee Lim dan Exco Selangor, Zaidy Talib untuk memberi peruntukan khas kepada nelayan di Sekinchan dengan sebuah bot.

Dikhabarkan juga bahawa kelulusan tersebut telah dipersetujui dengan bantuan berupa Sampan 21 kaki kepada nelayan kawasan Sekinchan yang berdaftar dibawah Persatuan Nelayan Sekinchan.

Namun janji tinggal janji. Harapan terbang melayang. Peruntukan sampan nelayan hanya diberikan kepada satu kaum sahaja sedangkan ada juga kaum lain yang memohon bantuan tersebut.

Jadi, siapa yang cakap tidak serupa bikin?

6 comments:

  1. Kekalkan pangkah PR dan hidoplah dalam mimpi indah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sign bord di sekincan tu tulisan atasnya dah tak boleh baca. Majlis daearah tak nampak ke. Banyak sgt sign board yg tk boleh baca tu. Tak pandai baca.
      Maskot thn melawat sekincan tu ekornya pendaek je. Itu yg dorang lepaskan satu lori kt pasir panjang dua hari lepas kot.
      Sesiapa yg teringin nk melawat taiwan tak cukup duit dtg lah sekincan. Terutama menjelanh kong si fa chai.
      Tahniah lah orang sekincan. Dah maju !

      Delete
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Hahahahaha, tahniah orang sekincan, anda bijak memilih.

    ReplyDelete
  3. cina sekinchan saja yg pilih dap, tapi orang kampung tetap pilih bn sebab kami tau ini cina komunis lagi tak boleh pakai, cuma undi kampung tidak dapat menang bila campur dgn undi pekan, peti undi kampung byk yg pangkah bn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cina sekincan berapa kerat je. Undi pas pis pus ar menangkan dia. Orang kampong bodoh yg pangkah cina meru tu.

      Delete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...