Konco-konco ku

Friday, May 1, 2015

#PRKROMPIN | PEMUDA PAS ROMPIN MELUAT PERANGAI ULAMAK PAS DALAM PRK

PANAS Parlimen Rompin belum berakhir. Walaupun sudah puluhan kenderaan yang dipercayai jentera pilihanraya Pas dari seluruh negara mula meninggalkan Rompin, namun cerita-cerita mereka masih lagi berlegar dikalangan ahli Pas kawasan Rompin.

Pertelagahan antara Pemuda Pas Rompin dengan barisan penceramah jemputan yang terdiri daripada Geng Ulamak mula menjadi buah mulut sesama mereka sejak mula tempoh berkempen.

Dikatakan oleh sumber daripada Pemuda Pas Rompin bahawa penceramah daripada Pas Pusat terlalu 'high class' hinggakan tempat tidur mereka perlu disediakan dengan sempurna. Penceramah jemputan Pas Pusat tidak mahu tinggal di rumah sewa yang disediakan, mereka mahukan privacy dengan bilik sendiri tanpa gangguan dari orang lain.

Mengikut dari sumber yang diperolehi juga mengatakan para penceramah Pas Pusat mahukan segala-galanya lengkap tersedia oleh tuan rumah sedangkan Pas peringkat Pusat tidak menyalurkan peruntukan kepada mereka.

Sedangkan penceramah yang hadir tidak beri walau sesen pun sumbangan kepada Pas Rompin untuk membuat persediaan kempen PRK Rompin.

Perkara ini yang kerap dibangkitkan dalam mesyuarat UPU Pas antara PDM.

No comments:

Post a Comment

comment please.....