Konco-konco ku

Saturday, May 2, 2015

#PRKROMPIN | CALON 'RECYCLE', BN BAKAL BUAT KEJUTAN BESAR

TINGGAL 3 hari lagi tiba pembuangan undi bagi pengundi Parlimen Rompin untuk menentukan siapakah wakil rakyat yang mereka pilih untuk menyampaikan suara rakyat di Dewan Rakyat.

5 Mei 2015, Selasa minggu hadapan bakal mencipta sejarah SEKALI LAGI apabila calon yang dikatakan 'recycle' oleh pembangkang akan menang dengan bergaya.

Mengambil contoh bagi PRK Parlimen Teluk Intan yang mana calon BN yang juga calon 'recycle' juga Presiden Parti GERAKAN berjaya menewaskan calon muda daripada DAP.

Sebelum ini kerusi Parlimen Teluk Intan dimenangi oleh DAP dengan majoriti yang selesa namun pada PRK yang lepas Datuk Mah Siew Keong berjaya merampas kembali kerusi tersebut daripada pembangkang walau dengan majoriti sedikit.

Walau majoriti tidak seperti yang diharapkan, menang satu undi pun masih lagi dikatakan pemenang.

JAGA-JAGA AURA SENIOR

Tidak mustahil jika Dato' Hasan akan menang bergaya di Rompin. Sebagai mantan Timbalan Menteri Besar Pahang dan pernah menjadi Adun dikawasan ini, dijangka kemenangan pasti berpihak kepada Dato' Hasan.

Jasa dan sumbangan beliau dalam mendekati serta menyelami hasrat dan harapan penduduk Rompin amat ditagih kerana hanya beliau yang layak sebagai wakil mereka bagi menyuarakan hasrat kepada kerajaan negeri dan pusat yang ditadbir oleh Barisan Nasional.

Kepada penduduk Rompin. Buatlah pilhan yang bijak.

Undi BN penentu kesinambungan kemajuan Rompin.

No comments:

Post a Comment

comment please.....