Konco-konco ku

Friday, October 31, 2014

PENJILAT ANWAR MEMALUKAN ORANG ISLAM!! #justice4saiful #s14

ISU liwat kini sudah menjadi isu negara. Isu liwat juga telah membuka mata para penjilat tegar Anwar yang tergila-gila mahukan Anwar meliwat mereka sekali.

Mungkin mereka juga mahukan layanan istimewa seperti Saiful satu masa dulu. Bukan sahaja diangkat sebagai budak pembacuh kopi, malah sanggup meliwat coffee boy ini kerana nafsu songsang Anwar.

Pada sesiapa yang masih tidak mengenali Anwar, tanyalah pada rakan-rakan lama Anwar semasa dalam ABIM dan UMNO. 

Maka, berduyun-duyunlah penyokong Anwar hadir sejak 2 hari lepas. Katanya nak menyokong Anwar sebab mereka percaya ANWAR BUKAN MELIWAT.

Yela! Belum kena LIWAT lagi mestilah tak tahu kan?

Lupakan hal Anwar pasal kes sodomi ni. Aku nak cerita pasal penyokong Anwar yang 'bagus' bersolat mohon kepada Allah supaya menunjukkan kebenaran.

Tetapi yang tak berapa nak bagusnya adalah mereka ini SOLAT DI LUAR!!

Apa tidak cukup besar masjid di Putrajaya yang telah dibina oleh kerajaan?

Atau mereka tak nak solat dalam masjid sebab yang bina masjid tu UMNO. Jadi mungkin solat mereka tak sah.

MASJID yang tersergam indah hanya dijadikan HOTEL oleh puak penyokong Anwar ni. Ya! HOTEL di Putrajaya. Jimat & dekat.

Jadi, tidak mustahil lah kenapa otak mereka ni tak berhubung. Dah jadi macam bangkai!!!

5 comments:

  1. dalam solatpun mereka hipokrit. masjid dijadikan tempat tidur, manakala atas jalan dijadikan tempat solat. samada mereka ini tak cukup akal atau sudah hilang akal. semuanya songsang, sebab itu mereka sokong aktiviti songsang.

    ReplyDelete
  2. Bangkai kita tak boleh buat apa lagi bang - kasi tanam cepat.
    Kalau tak habis busuk semua tempat. Kalau dia dah duduk dalam
    baru aman sikit Malaysia nih.

    ReplyDelete
  3. nak menunjuk mereka lebih islamik..shit! sembahyang tak tinggal...itu semua lakonan macam pak sheikh..baca khutbah, ceramah ugama, cakap pasal ugama, tonjol warak dalam dunia islam..ini semua garbage shit..masjid dekat tak boleh sembahyang dalam masjid ke...menjijikkan ugama islam dan akan jadi cacian puak kafir...islam berpecah sebab issue anwar..yang kaki liwat, menipu, berlakon alim. islam di amerika berkembang, islam di eropah berkembang..islam di Malaysia...jadi mainan..fikir lah.

    ReplyDelete
  4. kawan dari luar Negara bertanya " your country is a muslim country, but why I saw on tv, u-tube your people pray on road side, on open area near garb bins, don't you have a mosque or a proper praying area"...malu nak jawap sebab ini perbuatan manusia islam yang tak da tanggung jawap kepada ugama...ugama setakat show piece by Malaysian melayu muslims yang otak sempit.

    ReplyDelete
  5. Anwar adalah tuhan baru bagi penganut pakatan rayaat.jika ditanya kepada merika siapa tuhan kamu? Tentu jawab merika Anwar tuhan ku.apa prasaan merika bila tuhan merika dibicara atau dipenjara?.....

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...