Konco-konco ku

Monday, October 20, 2014

MAIS SOKONG PESTA PEGANG ANJING!!

SELIDIK punya selidik rupanya Majlis Agama Islam Selangor pun ada share dalam pesta najis besar ni. Malah menyokong dengan menghantar seorang ustaz kononnya untuk mengajar umat Islam yang hadir bagi acara pegang najis ini cara-cara bersuci atau samak.

Tak sangka... Memang tak sangka...

Sebuah jabatan agama yang disegani turut berkomplot dengan penganjur dan membiarkan umat Islam pegang anjing tanpa sebarang sebab darurat.

Apa sudah hilangkah ustaz-ustaz yang ada ilmu agama?

Adakah semenjak kemasukan staff-staff baru dalam MAIS semua perkara yang terang-terang ditegah dan hukum haram oleh Islam boleh dihalalkan hanya dengan menghantar seorang ustaz untuk bagi sedikit tazkirah.

Adakah Ustaz yang dihantar tak menyatakan secara jelas tentang hukum menyentuh haiwan haram ini?

Ya! Mula-mula memang pegang. Lepas tu bela. Lepas tu bawa masuk rumah. Lepas tu tidur sekali. 

Lepas tu...
Lepas tu...
Lepas tu...

Lepas tu, ANJING difatwakan sebagai HALAL!!!!

Ini yang para kufar nak sangat. Nak sangat tengok umat Islam BODOH sudah tidak lagi mengikut ajaran Islam yang berpandukan Al-Quran dan Hadis.

Tahniah NURUL IZZAH!!
Tahniah AZMIN ALI!!!
Tahniah RAKYAT SELANGOR!!!

13 comments:

  1. lepas tu Sodom anjing. bila dah lama2 biasa buat pesta Sodom anjing nuar bapak peliwat Negara tolong rasmikan. mais ngan melayu liberal plak kata xde dalam quran atau hadis pasal Sodom anjing. nasib baiklah kita ni umat Muhammad. kalau nabi2 terdahulu mau kena timpa bala on the spot.

    jentayu

    ReplyDelete
  2. Sebab itu saya tak hormat pada jabatan ugama dari dulu lagi, sebab kebanyakkan pegawai di situ bodoh sombong, bangang.saya nikahkan anak perempuan saya tanpa melalui mais, saya nak tengok mais bolih buat apa kalau ada tindakan dari pihak mais parang sedang menanti. Watch out bloddy mais.

    ReplyDelete
  3. Apalah BALAnya kat NEGARA ISLAM kita ni! Akan HANCOQlah NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang kita ni!
    - apabila pegawai agama yg. jenis LIBERAL mcm. ni pun dah SABOTAJ MAIS/JAIS. Patutlah pesta ARAK-PELACUR-asal dari Jerman-anti-Islam/(pro-ZIONIS-KEPARAT, tempoh hari pun dibenarkan! Patutlah surat aduan aku kat MAIS/JAIS psl. pesta arak tu lansung tak balas!


    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat lah aktiviti yang lebih berfaedah. Kalau nak ajar samak,tak payah guna anjing. Kita orang islam tak akan pegang anjing kecuali terpaksa. Yang memberi kelulusan perlu jawab di akhirat nanti. Itu pendapat saya yang kerdil ini.

      Delete
  4. JB, TOLONG BUANG GAMBAR PORNOI kat "Sop seng Delok/recent visitors" kamu tu! Kalau tidak, ini kali terakhir aku komen kat sini - mcm. blog kamu ni dah jadi BLOG LUCAH pula!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf Makcik Sambal Belacan. Gambar tu bukan saya letak. Itu Visitors yang gunakan gambar lucah sebagai profil gambar dia.

      Delete
  5. Matlamat Kaum cina & kristian cuba memecah belahkan orang melayu dan islam

    Dulu kongsi gelap-gagal

    Lepas tu?

    Kominis-gagal

    Lepas tu?

    kerakyatan malaysia-berjaya

    lepas tu?

    Sekolah cina-berjaya

    Lepas tu?

    Pengaruh kristian-hampir berjaya dgn bantuan ketom dan pasma

    Lepas tu ?

    Kalimah Allah dan Bible-hampir berjaya dgn bantuan ketom dan pasma

    Jadi jawapan untuk semua permasalahan ini adalah....

    Bersatulah melayu demi agama mu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah padah memilih PR. Taubatlah orang Selangor. Akan dipersoal di Akhirat nanti.

      Delete
  6. Hishh...Teruk sangat dah ni...
    Kalau betul didikan agama, benda2 basic tentang najis ni dari sekolah rendah dah patut paham lama dah...
    Patut dah bole baca permainan musuh-musuh Allah SWT.
    Serangan dari segenap penjuru terhadap Melayu Islam tengah berlaku...Luar nampak aman, dalam tengah berlaku perang, perang mempertahankan aqidah....Mana yang cetek ilmu, sedang menyerahkan leher utk disembelih dengan gembiranya...Langsung tak sedar...
    Serius aku sedih dan bimbang teramat sangat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam mana budak-budak nak faham perkara asas agama, mak bapaknya asyik ajar anak berdemonstrasi, benci umno dan politik melebihi agama.

      Delete
    2. Tak pernah dibuat orang macam ni. Yang pegang tu,adakah anda yakin dengan perbuatan anda.

      Delete
    3. Kat Jerman, umat Islam buat "open mosque"....persilakan bukan Islam dekati dan fahami apa tu Islam. Kita kat Malaysia sibuk buat program mengarut mcm ni. Orang Islam jadi keliru, bukan Islam pun naik pelik tengok pegangan org Melayu Islam kita. Apa nak jadi agaknya....

      Ulama yg ada cop politaik kat dahi, sila senyap sebab anda hanya bising hal2 parti, bila bersuara pun hanya mengundang cemuhan dari pihak lawan. Bertambah pecah-belah masyarakat...

      Kami umat Islam yg Insyaallah masih waras ketika ini sangat inginkan penjelasan seseorang yang berkredibiliti dan boleh menyatukan kami dalam hal2 aqidah!!!

      Delete
  7. Apasal orang melayu Islam terhegeh-hegeh nak sentuh najis mughallazah, sedangkan bangsa kiasu sendiri jijik dan geli nak sentuh najis sendiri.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...