Konco-konco ku

Wednesday, October 8, 2014

DEMO PROTES MINYAK NAIK! 10 RIBU HADIR!

PAGI ini bertempat di Parlimen, lebih kurang 10 ribu hantu-hantu yang buat bantahan protes minyak naik. Hanya sekitar 50 ekor hantu yang menampakkan diri, yang lain tak kelihatan.

Hahahaha

Ini antara muka-muka yang tak ada masa depan. Daripada buang masa berdemo lebih baik pergi keje cari rezeki lebih daripada dok melalak tak tentu pasal.

Orang lain pun terasa kenaikan harga minyak tapi masih boleh fikir waras. Buang masa, buang tenaga nak berdemo.

Beberapa orang ahli parlimen dari pakatan pun turut ada tapi semua haprak. Muka macam taik!

Korang nak berdemo pergi buat tempat lain la... Kacau urusan orang nak keluar masuk bangunan parlimen.

Sementara tu tadi hanya nampak budak-budak Pas je dok berdemo tengah panas sedangkan budak PKR dan DAP tak nampak. Mana pergi? Dah berpecah ke puak pakatan?

Hahahaha

Terdengar perbualan antara peserta demo, budak-budak PKR nak buat demo kat jalan masuk parlimen je tapi budak-budak Pas nak redah g parlimen, sebab tu tak ramai katanya.

Nak buat demo pun boleh gaduh lagi. Mangkuk hayun betul.....


7 comments:

  1. Kau campurkan sekali semua tiang lektrik yang nampak tu pun tetap tak sampai seratus.......seploh gibu amende !

    ReplyDelete
  2. Belanja rokok (santapan harian perokok yg nak "bunuh diri sendiri") berapa agaknya ya?. Rokok naik tak demo pun. Mamak naikkan roti canai/teh tarik tak demo pun. Penjual daging/sayur naikkan harga tak demo pun!

    ReplyDelete
  3. Orang berotak sampah aje yang ikut demo tu. Dia orang tu di bayar entah berapa kupang sorang untuk ikut berdemo. Sengkat betul otak depa ni.

    ReplyDelete
  4. Minta izin WM untuk iklan

    Ada sesiapa yg nak selamatkan tanah rezeb melayu??

    Kawasan Puchong, 4 ekar tanah pertanian yg dikelilingi projek perumahan, bersempadan dengan tanah perbadanan cyberjaya..urusan segera dengan pemilik tanah

    Tanpa broker....hanya runding terus ..buka harga 1 juta sahaja seekar (boleh runding) walapun orang lain jual 1.3juta ke 1.7 juta seekar..yg pelik macam mana cina boleh beli 2..3 bidang tanah di kawasan yg sama sedangkan tanah tersebut reserve melayu??!!

    Sangat menguntungkan untuk projek perumahan atau sebagai pelaburan masa depan ...hantar segera sms ke 013 2704567(anda akan dihubungi segera)..ayuh tolong saya selamatkan tanah melayu !!

    ReplyDelete
  5. rakyat kena berani bersuara sebab tu buat demo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pasal wakil rakyat tak buat kerja. Rakyat turun tepi jalan buat demo. Apaguna pilih wakil yg tak kerja ?

      Delete
    2. YG BUAT DEMO TU BODOH.

      Delete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...