Konco-konco ku

Wednesday, October 1, 2014

UMNO SELANGOR BACUL?? NOH OMAR ADA TIGA BINI?? TAPI..........

SEBENARNYA malas nak bukak cerita pasal pemimpin UMNO ni. Bukan sebab dah muak! Bukan sebab dah mual! Tapi dah banyak sangat fitnah yang dilemparkan kepada mereka.....

Baru-baru ni timbul lagi cerita lama pasal Pengerusi Perhubungan Negeri Selangor, Dato' Seri Noh Omar yang dilihat kononnya menjadi liabiliti kepada kepimpinan negeri.

Hanya disebabkan Azmin Ali jadi Menteri Besar masing-masing dah gelabah beruk. Katanya UMNO Selangor mengambil sikap tunggu dan lihat perkembangan terkini politik Selangor tanpa ada apa-apa tindakan drastik yang dilakukan oleh pengerusinya.

Orang cakap kalau nak menang biar ada strategi. 

Orang cakap kalau nak menang bukan hanya pandai cakap.

Orang cakap kalau nak menang Selangor balik kena lebihkan kerja, kurangkan bercakap.

Aku pulak cakap.......Tak kan Noh Omar langsung tak risau pasal negeri kelahirannya sendiri.

Ada pulak sebar cerita kononnya Noh Omar ni kahwin 3. Katanya masa retreat di Langkawi Noh Omar dok bercerita pasal kisahnya bersama isteri ke-3 nya diranjang. Apa ke hal nak cerita dalam kelambu ni....

Ikut dari sumber yang aku dapat, Noh Omar baru ada 2 bini. Mana pulak datangnya yang ketiga?

Lagi satu, sekalipun Noh Omar nak kahwin 3 apa masalahnya? Dah dia mampu....

Sedangkan Hasnol Baharudin, Adun Morib yang sokong DAP pun ada 3 bini...

Hadi Awang yang orang panggil Tok Guru pun ada 3 bini...

Mat Sabu yang dipuja wanita......banyak bini sebab dia syiah...boleh kahwin mutaah...

Noh Omar juga yang jadi mangsa....

Sindrom SEMUA SALAH UMNO dah meresap dalam orang UMNO sendiri....

Nak bercakap pasal strategi.... Tak kan lah strategi UMNO Selangor nak dihebahkan kat semua orang.. Tak kan lah semua cerita nak dikabokan kat orang ramai... Mamposlah macam tu!

#GERAK_DAULAT

Dalam titah Sultan Selangor baru-baru ini, Sultan ada mengucapkan jutaan terima kasih kepada rakyat Selangor yang menyokong baginda Sultan dalam menyelesaikan konflik politik Selangor untuk memilih MB Selangor yang baru.

Sultan akhirnya memilih Azmin sebagai pengganti Khalid dengan beberapa syarat yang WAJIB dipatuhi antaranya parti politik harus patuh pada pihak Istana kerana pemimpin politik silih berganti, tapi Sultan akan tetap ditakhtanya sehingga akhir hayat baginda.

Siapa punya kerja Gerak Daulat ni???

Siapa lagi yang boleh gerakkan hampir seluruh rakyat Selangor supaya mendokong titah dan keputusan Sultan Selangor kalau bukan rakyat Selangor sendiri.

Anak jati Selangor turut turun menyokong Sultan walau berlainan parti sebab mereka semua sedar Sultan punyai kuasa mutlak dalam negeri Selangor.

Ini semua kerja UMNO Selangor!!!

Ini semua idea Noh Omar yang korang dok fitnah pelbagai tu!!!

Sebelum ini memang UMNO bagi semua himpunan dikendalikan oleh NGO's. Apa yang segelintir NGO ini dah buat sedangkan sudah diberi peluang dan peranan untuk gerakkan sokongan terhadap Sultan. Tapi apa hasilnya?

Berbanding UMNO yang lebih kemas dan teratur dalam menggerakkan jentera dan rakyat Selangor untuk mendukung titah Tuanku Sultan.

Aku jugak tahu, korang risau apa lagi Noh Omar nak buat kat Selangor ni... Jangan risau... Masih banyak lagi perancangan untuk merampas kembali negeri Selangor...

Apa yang penting, UMNO Selangor bukan tidur berdengkur.....

Banyak lagi sebenarnya perancangan UMNO Selangor ni... Tapi seperti yang aku cakapkanlah... Tak kan semua perancangan nak dikabokan kat umum... Ye dok?

Renung-renungkan. Selamat Hari Raya Aidil Adha.

12 comments:

  1. Nor Omar has failed in Selangor.
    He should step down

    ReplyDelete
  2. Amboi Ada 3 karburetor....dssyat!!!!

    Patutlah umno Selangor lingkup....tu tengah tido lagi le tu....tuan admin pergi kejut noh kejap!!!

    ReplyDelete
  3. Tu la tentang NOH OMAR sedap sedap mulut aje cakap, Tapi tang Hj Hadi yang 3 barrel juga kenapa senyap....memang dasar anjing lah kau orang ni...Orang kau boleh buat , tapi orang lain salah...

    ReplyDelete
  4. wahhh..hasnul adun morib 'barua-broker' pung bini tiga kewww??? hebat hebat orang pas ni. bab berbini follow presiden u-turn hadi awang. bab politik ikut gelagat nuar berahim.... hebat!

    ReplyDelete
  5. DAULAT TUANKU!
    DAULAT TUANKU!
    DAULAT TUANKU!

    alee utooo laa MP PKR ALOR SETAQ GOOI..............

    ReplyDelete
  6. Noh Omar tak boleh jadi Ketua Perhubungan Selangao kerna dia tiada jiwa pemimpin .Mukanya bengis .Memang tak boleh .Tukar yang lain la . Itula sebab Sel lingkop . Cari yang ada muka manis sikit . Minta Noh baca komen ni jika mahu UMNO Selangor bangkit semula . Kalau tidak kata orang Pi 7 Melayu ha

    ReplyDelete
  7. pemimpin patut tiru macam katum hanya satu bini sampai kering bini dia tetap satu .....macam tu la baru pompuan suka...dia main luar itu hal dia ngan Allah...macam najib dan tun m. juga baru ada rasa hormat pada pemimpin ......... jiwa pompuan ni lain sikit

    ReplyDelete
  8. Noh ni dah tamat tempoh.. Cukup2 laa.. Kami dah meluat tengok mukanya.. Dua pilihanraya, dah habis tenaga dikerah, tapi apa hasilnya..? Tetap gagal tapi makin melebar..

    ReplyDelete
  9. Anuar tutuh cinadoll macai pertahankan dia hingga ke titisan air mani terakhir.korang noh omar kawin tiga korang lanyak sampai lunyai.ini lah mentaliti macai umno.tk boleh belah.

    ReplyDelete
  10. noh jawa bnyk dpt komisen broker gadai tanah.tu pun cina yg bagi.dh blh balik jawa.

    ReplyDelete
  11. Umno n bn takkan menang balik selangor selagi noh omar ni tak step aside. Dahlah otak udang, bila dia start cakap, mmg terserlah kebebalan tambah dgn muka yg takder ada sinar. Takkanlah org Selangor yg rata2nya educated n urban akan even consider noh omar ni as MB.

    Najib, kalau nk menang Selangor, letak KJ jadi chairman umno n bn selangor, baru ada chance.

    ReplyDelete
  12. Noh Omar ini bagus, tegas tapi 1 saja yang kurang,,.

    ==> mukanya yang masam walaupun di poster atau banner...

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...