Konco-konco ku

Tuesday, August 25, 2015

KENAPA DAP TIDAK SEPENDAPAT DENGAN AZMIN KALI INI?? #DEIG

KES Darul Ehsan Investment Group Berhad (DEIG) yang ditimbulkan oleh YB Budiman, Adun Sungai Panjang tempoh hari semasa berlangsungnya Sidang Dewan Undangan Negeri Selangor telah mendedahkan yang Azmin cuba untuk menggelapkan harta dan aset kerajaan negeri Selangor melalui syarikat yang ditubuhkannya.

Yang menjadi kemusykilan adalah KENAPA DAP TIDAK SEPENDAPAT DENGAN AZMIN DALAM ISU DEIG??!

Kita dapat melihat yang rata-rata pemimpin DAP di Selangor mula tidak senang dengan tindakan Azmin yang cuba merompak seorang diri tanpa melibatkan rakan sekutu mereka sama ada DAP atau pun PAS.

Tanpa perbincangan antara mereka, Azmin secara tiba-tiba mengalihkan aset Kerajaan Negeri Selangor yang bernilai RM30 bilion kepada syarikat persendirian yang mana sebelum ini aset tersebut diurus oleh MBI.

DAP dapat menghidu perkara ini lalu mulalah mereka menghantar wakil DAP iaitu Yeo Bee Yin untuk mempersoalkan tentang intergriti Azmin dalam mengurus harta rakyat.

Teknik Yahudi DAP! Apabila dapat makan bersama SENYAP! Apabila tak dapat mula MELALAK!

Itu juga yang cuba digunakan ke atas Azmin. 

Nampaknya Azmin terperangkap dalam GAME sendiri. DAP sudah turut membuat perancangan untuk merehatkan Azmin daripada kerusi MB kerana didakwa tidak profesional dan suka membuat keputusan sendiri tanpa berbincang dengan mereka.

Rakyat Selangor sedar atau tidak???!

3 comments:

  1. Perancangan Azmin mmg licik... Dap takut kpd Azmin sama spt Dap takut kat anwar...

    ReplyDelete
  2. Duk tunggu jugak keputusan siasatan kes ni

    ReplyDelete
  3. Tak banyak lah baru 30 Billion saja kalau nak dibandingkan dengan 2,6 Billion....DAP bising2 tu wayang saja untuk nak sorok yang beratus Billion yang telah di songlap.
    Apa macam Melayu selangor? awal2 lagi telah diperbodohkan...

    30 Billion tu apa dia? Panau ke Korap ke?

    ReplyDelete

comment please.....