Konco-konco ku

Tuesday, April 15, 2014

TOLAK HUDUD, DAGANG KALIMAH ALLAH!! PAS SEMAKIN SESAT!! #S14

SEDANG semua umat Islam di Malaysia mendesak supaya kalimah Allah tidak digunakan oleh agama lain, pemimpin PAS pula bersetuju bagi agama lain menggunakan kalimah Allah.

Dalam laporan tabloid The Sun hari ini di muka hadapan, Adun PAS Sabak - Sallehin Mukhyi yang juga Exco Agama Islam Selangor berkata kepada wartawan Lee Choon Fai tentang PAS tiada sekatan bagi agama lain menggunakan kalimah Allah.

Nampaknya PAS sudah ditarbiah oleh DAP. Tahalluf Siyasi antara pakatan menunjukkan yang PAS sudah terpesong jauh dan terpengaruh dengan dakyah kafir dalam penggunaan kalimah Allah. Ini mungkin kerana tidak mahu undi kafir lari dari pakatan.

Jadi tidak mustahil jugalah dalam Sidang Dewan Undangan Negeri Selangor semalam, Pesuruhjaya PAS Selangor, Iskandar Samad menolak pelaksanaan hukum hudud di Selangor.

Di dalam Dewan Rakyat begitu berkokok Ahli Parlimen PAS mahu usul pelaksanaan hukum hudud diluluskan dewan. Tapi apabila PAS Selangor menolak hukum hudud tak ada siapa pun nak menyalak bagai dalam Dewan DUN. Apa kes???

PAS takut ke dengan DAP??

PAS takut ke dengan PKR??

Sendiri boleh fikir. PAS hanya menggunakan hukum Islam apabila ada kepentingan pada politik mereka. Sedarlah umat Islam.

6 comments:

  1. Dah terbukti pun ... Itu lah dia PAS , macai 2 tak suara pun?

    ReplyDelete
  2. Aduhai Salehin ! Apa dah jadi ni ? Jgnlah terikut ikut org org yg sesat tu !

    ReplyDelete
  3. Biar lah pemimpin PAS Selangor dan penyokong mereka di adili oleh ALLAH tanpa ditangguh. Atau mereka bertaubat dan kembali ke jalan ALLAH yang sebenar, bukan politik.

    ReplyDelete
  4. pemimpin PAS rata-rata tewas dari segi teknikal dalam berhujah

    ReplyDelete
  5. otak pemimpin pas cukup bengap sebab tak kena udara segar yang nikmaat ALLah berikan. 24jam tutup kepala dengan serban bakul lagipon hati busuk mana akal nak cerdik. pas dah kena lancap dengan dap jadi sasau dan syuuuk sendiri,

    ReplyDelete
  6. PAS ini lbh tamak dari umno.mslhnya pas jahil dlm politik,cara berfikir yg keliru.

    ReplyDelete

comment please.....