Konco-konco ku

Thursday, April 24, 2014

RAFIZI BACUL!! DEDAH SURAT NSE RESOURCES HANYA SUKU PERENGGAN!!

INILAH sikap orang Melayu yang tidak pernah putus dengan sifat hasad dengki dengan kejayaan orang lain. Selepas mempertikaikan Tun Daim yang punyai sebuah bank di Tanzania, kini syarikat bumiputra milik Melayu pula dipertikaikan.

Hairan sungguh dengan fitnah yang dibawa oleh Pengarah Strategik PKR ini yang saban hari ada sahaja fitnah yang cuba direka. Hanya dengan berpandukan surat permohonan yang berjaya dibawa keluar, terus menuduh kerajaan beri sejumlah wang kepada syarikat teknologi tinggi untuk beroperasi.

Setelah diteliti daripada beberapa sumber yang rupanya Rafizi Ramli hanya membaca beberapa perenggan yang menguntungkan mereka terutama pembangkang untuk meraih kepercayaan rakyat.

Dengan ini aku cabar Rafizi DEDAHKAN SETIAP PERKATAAN DALAM SURAT permohonan NSE Resources Sdn. Bhd. kepada umum.

Mengikut pendedahan Rafizi, 'Kerajaan beri geran 150 juta kepada NSE Resources".

Meh aku jawab sikit...

Bila masa kerajaan bersetuju nak beri geran RM150 juta kepada syarikat ini?

NSE Resources baru hantar SURAT PERMOHONAN... RM100 juta kepada MOSTI, RM50 juta kepada KeTTHa.

Apa masalah Rafizi ni??

Sekalipun pihak kerajaan nak bagi geran pun apa masalah? Syarikat ini merupakan syarikat milik kerajaan di bawah MoF Inc. dengan saham bernilai 25%, manakala baki 75% dimiliki oleh anak Melayu yang merupakan pakar dalam bidang kejuruteraan polimer dan renewable energy. Boleh baca lagi di SINI untuk mengetahui fakta kes.

Cuma nak tanya, berapa kerat syarikat berteknologi tinggi yang dimiliki oleh anak Melayu di Malaysia ni? Berapa kerat yang betul-betul buat R&D untuk renewable energy. Karang tak ade elektrik salahkan kerajaan. Kerajaan nak susun cari tenaga baru semua nak dicantas. Bodoh!

Apa yang Rafizi dengki sangat pun tak tahulah. Tak sanggup ke tengok anak Melayu berjaya?

Tiada masalah pun sebenarnya yang timbul. Hanya sebab sibuk mencari salah kerajaan Malaysia, semua orang jadi mangsa.

CABAR RAFIZI DEDAH KESELURUHAN SURAT NSE RESOURCES, jangan cuma baca sekerat lepas tu nak tuduh macam-macam....

Kasi puihhhh!!!! sama Rafizi... 

4 comments:

  1. aku anti betul dgn rafizi pondan ni, manusia paling celaka dan bangsat.mintak2 cepat mampus lah

    ReplyDelete
  2. Laa, Mengapa tak dedah dan bantah AirAsia mahu RM200 juta tunai setahun untuk pindak keKLI2 dan lain-lain yang menggunakan wang pembayar cukai?

    ReplyDelete
  3. Tak guna pergi Haji tapi masih tak insaf, masih nak memfitnah orang lain.

    ReplyDelete
  4. Rafizi ni specis Anwar jugak.kaki kelentong je.Bangsat punya melayu

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...