Konco-konco ku

Sunday, February 23, 2014

ANWAR TERDESAK GUNA PENGARUH MIKE TYSON! #PRKKAJANG

DALAM menghadapi dan memenangi kerusi Adun Kajang yang akan ditentukan pada 23 Mac depan, Anwar terpaksa menggunakan bekas MB Selangor, Mohammad bin Mohammad Taib. Ini bagi mengetahui selok belok negeri Selangor bagi menduduki tampuk pemerintahan selepas berjaya menurunkan Khalid dari kerusi MB.

Perkara ini bukan rahsia lagi apabila satu gerakan telah dirancang bagi mengambilalih pentadbiran Khalid sekarang.

Anwar kerap kali bertemu dengan Mat Tyson bagi mengorek rahsia-rahsia pentadbiran negeri Selangor agar apabila Anwar berjaya menjadi Menteri Besar, semakin mudahlah kerja-kerja pengurusan negeri.

Maklumat yang diterima, pada tempoh berkempen selepas pengumuman calon pada 11 Mac akan datang Mat Tyson akan ditugaskan untuk berceramah seluruh Kajang bagi memastikan kemenangan Anwar di Kajang.

Tidak dinafikan yang memang pengaruh Anwar cukup besar di Kajang, sehingga mampu mengalahkan calon BN Chew Mei Fun dengan mudah namun perlu diingat apa yang bakal terjadi selepas Anwar menang maka akan bergegarlah negeri Selangor dengan pelbagai isu yang akan ditimbulkan. Dan yang lebih teruk kemungkinan besar konflik antara rakyat dan Sultan juga bakal tercetus.

Tak percaya?

Kita sama-sama tunggu dan lihat.


Posted via Blogaway

5 comments:

  1. Mike Tyson ni UMNO totok....kita tengoklah nanti siapa yang kena......

    ReplyDelete
  2. . . .biarkan siluncai terjun dgn labu labunya. . baru padan muka almunafikun ni. . .

    ReplyDelete
  3. kah kah Mike Toyson kantoi duit 10 kilo di KLIA kerja puak Anwar Ibrahim.....jangan pulak nanti stor kunyit mike toyson pun dikunyitkan bang non ....kah kah kah...

    ReplyDelete
  4. Pesan orang tua jgn bergambar tiga orang nanti yg tengah 2 pergi dulu. . .

    ReplyDelete
  5. Quote of the Year: " Question: What stands in the way between Anwar Ibrahim and his ambition to become the PM of Malaysia? Answer: It is his undying love of the temptingly delicious soup bontot" LOL

    ReplyDelete

comment please.....