Konco-konco ku

Wednesday, May 13, 2015

NIK ABDUH BERANG, KIT SIANG HINA HUDUD DI KELANTAN!!

BEGITU marah anak kepada arwah Nik Aziz apabila YDP Pas Kota Bharu, Kelantan membawa pemimpin utama DAP ke Kelantan di atas pentas ceramah menghina dan mempertikaikan undang-undang hudud yang dibentangkan oleh DUN Kelantan.

Riak kecewa Nik Abduh dapat dirasai apabila beliau mengeluarkan sendiri status yang menggambarkan sakit hatinya kepada kepimpinan Pas Kelantan yang tidak menghormati perjuangan Nik Aziz.

Di atas pentas ceramah yang turut dihadiri oleh Mat Sabu dan Rafizi, Kit Siang mempertikaikan undang-undang hudud yang dibawa oleh Pas. Pelik! Apabila hadirin yang hadir yang kebanyakannya adalah penyokong Pas bersorak dan bertepuk tangan menyokong ucapan Kit Siang.

Ternyata, Pas golongan ulama' sudah semakin diketepikan oleh ahli mereka sendiri. Sekarang, Pas golongan liberal mula menguasai dengan kewujudan PasMa yang lebih mesra dengan kafir DAP yang terang-terang menolak Hudud di Kelantan.

Jadi, adakah Pas sekarang boleh menjadikan negara Malaysia ini sebuah negara Islam seperti yang dilaung-laungkan sebelum ini?

Mohon ada jawapan daripada ahli Pas.

5 comments:

  1. demo nak berang bende..jemaahmu sendiri yg buat. klu dgn umno sesama islam x boleh..dgn DAPig okey..berang bende..last sekali angguk jg

    ReplyDelete
  2. Kit siang, ludah lagi kemuka mereka..itu yg sewajarnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mereka suka lu peduli apa?????? Bau ludah si apek tu lebih harum dari kasturi menurut ahli-ahli PAS tau!

      Biarkan mereka dengan kehinaan yang mereka cari sendiri!!!

      Delete
  3. Semua ahli pas dh buta hati nampaknya.. Betulah skrg.mushitdul am.pas.adalah lksial.

    ReplyDelete
  4. Harun Din lena tidur mimpi jumpa Nabi...dia shok dan tak hendak bangun2 dah

    ReplyDelete

comment please.....