Konco-konco ku

Tuesday, July 14, 2015

PAS KECEWA MAT SABU PENGKHIANAT UTAMA DALAM JEMAAH!!

AKHIRNYA harapan DAP untuk melihat Pas berpecah termakbul apabila beberapa hari lepas satu lagi parti Islam seperti Pas telah ditubuhkan oleh bekas-bekas pemimpin liberal Pas yang kecewa kerana kalah dalam pemilihan Pas Pusat.

Atas dasar kecewa yang teramat sangat, maka DAP memainkan peranannya dengan memberi dana khas kepada kumpulan ini untuk menubuhkan parti Islam baru bagi menyaingi Pas yang dikuasai oleh team Ulama'.

Mat Sabu yang kalah Timbalan Presiden Pas kepada Tuan Ibrahim Tuan Man menjadi Presiden pertama Parti Gerakan Harapan Baru atau singkatannya Parti HaRu.

Tahniah Pas kerana telah memecahkan lagi orang Melayu!

1 comment:

  1. Saya ingin menyampaikan kepada seluruh Tki yang bekerja di negeri orang saya Kamarudin seorang TKI DI Malaysia pengen pulang ke indo tapi gak ada ongkos sempat saya putus asah apalagi dengan keadaan hamil gaji suami itupun buat makan sedangkan hutang banyak kebetulan suami saya buka-buka internet, mendapatkan nomor aki katanya bisa bantu orang melunasi hutang melalui jalan TOGEL dengan keadaan susah jadi saya coba hubungi aki dan minta angka bocoran toto magnum angka yang di berikan 4D ternyata betul-betul tembus 100% bagi saudarah-saudara di indo mau di luar negri apabila punya masalah hutang sudah lama belum lunas jangan putus asah beliau bisa membantu meringankan masalah anda hubungi aki wowo di nomor 085-328-880-180 silahkan buktikan sendiri aki tidak melayani SMS demi allah saya sudah membuktikan. untuk info lebih jelas Klik: SITUS RESMI AKI WOWO

    ReplyDelete

comment please.....