Konco-konco ku

Wednesday, June 3, 2015

SERANGAN TUN M KEPADA MUHYIDDIN YASSIN! APA LAGI YANG TUN M MAHU??

SELEPAS serangan terhadap Perdana Menteri, Najib Razak tentang 1MDB, BR1M dan beberapa lagi inisiatif kerajaan bagi membantu rakyat dan negara. Kini serangan kedua dihalakan pula kepada Tan Sri Muhyiddin, Timbalan Perdana Menteri yang juga Menteri Pelajaran Malaysia.

Beberapa isu seperti PPSMI turut diungkit oleh Tun M dalam satu Forum yang dianjurkan oleh beberapa funder beliau. Gayanya Tun M tidak bersetuju dengan segala langkah kerajaan bagi membantu rakyat dan negara untuk menjadi negara maju.

*************************************************
Tun M juga menyatakan kekecewaan beliau dengan Kementerian Pendidikan kerana membatalkan Pengajaran dan Pembelajaran Sains dan Matematik Dalam Bahasa Inggeris (PPSMI). Menurut beliau, matapelajaran Sains dan Matematik adalah sesuatu yang berubah setiap masa dan teori-teori tersebut datang dalam bahasa Inggeris. adalah sangat memakan masa untuk menterjemahkan ia ke dalam bahasa Melayu. Penterjemahan tesebut memerlukan individu yang menguasai bahasa Inggeris, bahasa Melayu dan juga Matematik dan Sains.

“Pemimpin negara hanya menceritakan tentang pendapatan tinggi sahaja untuk menjadi negara maju. Indikator saya tidak khusus kepada....BACA DISINI.

2 comments:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete
  2. As someone who is very loud on critics to 1MDB issue, i think Tun M is tired more than me and more than anyone else. Many Malaysians wants to move on and this is the good time to focus to another drama sparked by the online newsportal. By all means, i don think Muhyiddin is the best target for Tun M.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...