Konco-konco ku

Monday, June 29, 2015

AZMIN PERLU LETAK JAWATAN MB JIKA MASIH TIDAK SELESAI ISU AIR - KHALID IBRAHIM

KHALID sudah mula bersuara. Khalid sudah hilang sabar dengan Azmin Aiskrim yang selama ini hanya dipendam tanpa diluahkan kepada sesiapa.

Siapa yang tak dendam kalau tiba-tiba kerusi MB yang dipegang selesa dirampas oleh Azmin Aiskrim melalui Langkah Kajang hinggakan dipecat daripada parti sendiri kerana dituduh khianat terhadap kehendak rakyat.

Siapa yang khianat atas pilihan rakyat?

Dalam kenyataan Khalid Berahim dalam status FB nya semalam, Khalid menyarankan kepada Azmin agar meletakkan jawatan sebagai MB Selangor jika masalah air masih belum selesai hingga sekarang.

Malah lebih teruk daripada zaman Khalid memerintah.

Ujar Khalid lagi, Azmin hanya pandai bermain politik sedangkan 4 syarikat konsesi air yang ingin diambil oleh kerajaan Selangor masih lagi tertangguh hingga sekarang.

Sehinggakan Puncak Niaga nak batalkan perjanjian kerana kerajaan negeri masih belum melangsaikan hutangnya yang diberikan air percuma kepada seluruh Selangor.

Nampaknya Azmin hanyalah berpolitik dengan menipu rakyat. Dan tidak menunaikan janji kepada rakyat untuk menyelesaikan masalah air yang dilihat semakin meruncing.

Rakyat juga sedang menanti pendedahan Dato’ Menteri Besar nama syarikat dan mereka yang didakwa oleh Ketua Umum PKR pada September 2014 bakal mendapat laba bernilai jutaan ringgi hasil Perjanjian Utama ini. Rakyat berhak diberi maklumat lengkap siapa yang bakal mendapat manfaat melampau yang melibatkan dana awam.

Bila nak DEDAH??!!!

No comments:

Post a Comment

comment please.....