Konco-konco ku

Monday, April 27, 2015

#PRKROMPIN : CALON PAS ROMPIN RELA JADI KAMBING HITAM PASMA

Semalam, Datuk Phahrolrazi Zawawi Presiden PASMA mengumumkan PASMA bakal diumumkan sebagai PARTI politik seraya itu mengesahkan dakwaan TG Hadi Awang wujudnya "Jemaah Buat Onar" (JEBON) didalam Parti Islam SeMalaysia (PAS).

Oleh disebabkan itu PAS terperangkap dengan JEBON dari ahli partinya sendiri dengan pengumuman Datuk Phahrolrazi Zawawi itu yang dilihat oleh segelintir pemerhati politik dimana ini sebagai "counter attack" apabila Naib Presiden PAS atau Mat Sabu dihalang oleh Pemuda PAS Pahang dari memasuki beberapa kawasan berkempen di sekitar #PRKRompin untuk menghalang JEBON (PASMA dan ANUARINAS) terus meracuni para pewakilan PAS yang bakal mengundi pada Muktamar Agung PAS ke-61 pada Jun 2015 nanti.

DSR sempat berbual bual di sebuah warung di sekitar Bandar Tun Razak pagi tadi dan bersembang orang orang diwarung tersebut.

"Calon PAS antara calon yang terbaik untuk diketengahkan akan tetapi kini hanya sebagai 'kambing hitam' oleh ramai ahli PAS sendiri kerana mereka terpaksa berhempas pulas oleh sebab percayakan dengan pucuk pimpinan tetapi tidak disangka golongan PASMA jelas mengsabotaj PRK kali ini" Kata Rahim seorang Ahli PAS dari Kelantan yang menjadi jentera di PRK disini. Baca lagi di SINI.

No comments:

Post a Comment

comment please.....