Konco-konco ku

Sunday, December 14, 2014

DAP TERUS UGUT PAS TOLAK HUDUD JIKA BERJAYA MEMERINTAH MALAYSIA!!

SEDIA maklum yang sejak dari dulu lagi malah bagaikan penyakit keturunan apabila DAP secara konsisten dalam pendiriannya untuk menolak hudud yang dibentangkan oleh Pas.

Perkara ini bukannya baru malah sejak zaman Kit Siang lagi hudud ditolak. Malah sejak Pas belum menjadi ANJING DAP lagi memang parti anti-Islam ini menolak segala hukum atau undang-undang yang diutarakan oleh Pas.

Tapi sayang, Pas masih lagi sudi menjadi ANJING kepada DAP atas dasar Tahaluf Siyasi yang dibina semata-mata untuk menumbangkan kerajaan Melayu Islam di Malaysia.

Baru-baru ini sekali lagi Guan Eng secara lantang menolak HUDUD yang bakal dibentangkan oleh Pas Kelantan dalam Sidang Dewan Undangan Negeri akan datang.

Bersama dengan amaran dan ugutan kepada Pas, Pas WAJIB tolak hudud jika mahu melihat parti DAP, PKR dan Pas memerintah Malaysia.

Guan Eng juga berkata Pas harus akur dengan arahan DAP kerana Pas hanyalah sebagai penumpang dalam gabungan parti pembangkang dan tidak punyai suara majoriti jika hendak dibandingkan dengan DAP dan PKR.

Itu pun pemimpin Pas masih belum sedar dengan penghinaan yang diberikan oleh DAP. Malah pemimpin Pas masih lagi senyum dan berjalan bersama dengan DAP walaupun Hadi Awang dihina sebegitu teruk!

Entah tak tau nak kata apa lagi. Tapi yang pasti Pas nampak sangat menjadi ANJING suruhan DAP jika mereka tak bersuara untuk meneruskan pembentangan HUDUD di Kelantan.

No comments:

Post a Comment

comment please.....