Konco-konco ku

Wednesday, October 15, 2014

TAK MAHAL OTAK DAN AKAL PEMIMPIN DAP, PKR - NIK ABDUH

TAK habis lagi rupanya dendam Nik Abduh kepada DAP dan PKR yang memalukan PAS dalam hal-hal agama Islam di negara ini.

Dalam status fb yang dimuatnaik oleh Ahli Parlimen Pasir Mas ini mengatakan yang pemimpin DAP dan PKR terasa hebat teguk arak dalam majlis Oktoberfest.

Selepas barisan Ulama' PAS membuat bantahan bersama Perkasa Selangor di MBPJ tempohari, Oktoberfest masih terus berjalan tanpa sebarang tindakan yang diambil oleh kerajaan PKR Selangor di bawah Menteri Besar PKR, Azmin Ali.

Malah yang lebih menyedihkan Nik Abduh adalah apabila rakan dalam pakatan sendiri memberi sokongan kepada festival arak terbesar itu.

Antaranya Lim Kit Siang, Gobind Singh Deo, Teresa Kok, Elizabeth Wong, Ng Suee Lim, Tony Pua dan ramai lagi pemimpin DAP, PKR.


5 comments:

  1. Hidupppp YB Nik Abduhhh

    Berani kerana Benar... Inilah Sifat Pemimpin Islam Sejati..

    Tak Betul Tegurrrr

    ReplyDelete
  2. berani apa nyer... setakat cakap macam tu.. blogger lagi berani...

    kalau berani keluar PR. ada berani? (jgn harap..)

    ReplyDelete
  3. Kawan kawan sepakatan juga tu.... Gelaran kalifah lg diberi... Pikul dan jawan le nanti

    ReplyDelete
  4. sekampong dengan babi dan peminum arak akan terpalit juga, guna akal yg waras sebelum kamu abduh hilang akal kerana bersekongkol dengan babi dan arak. ini tidak babi dan arak juga yg ditunggu dan meraih sokongan dan berebut kuasa.

    jika pas pejuang tulin tingalkan saja pakatan, apa takut hilang jawatan adun atau mp??? atau kuasa lebih utama dengan sokongan babi dan arak. teranglah pas juga takut hilang kuasa dan nama didunia ini.

    ReplyDelete

comment please.....