Konco-konco ku

Friday, June 6, 2014

TERKINI: ADUN DAP LUYANG SERTAI MCA!!! #S14

Ahli Dewan Undangan Negeri Sabah kawasan Luyang Dr Hiew King Cheu yang sebelum ini keluar daripada DAP September tahun lalu, kini telah menyertai MCA.

Dr Hiew yang juga bekas Ketua DAP Sabah dilaporkan The Star telah menyarahkan permohonannya untuk menyertai MCA kepada ketua parti negeri Wilson Yong di Kota Kinabalu pada Jumaat.

Presiden MCA, Datuk Seri Liow Tiong Lai, yang menyaksikan majlis itu, berkata langkah Hiew ini akan membolehkan beliau berkhidmat terhadap DUN Luyang dengan lebih berkesan.

Mengalu-alukan kedatangan Hiew dalam parti itu, Liow menyifatkan Adun Luyang sebagai pemimpin yang berdedikasi yang memerlukan platform yang tepat untuk memberi khidmat kepada rakyat dengan lebih baik.

Beliau berkata, MCA mendapat restu Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan Ketua Menteri Sabah, Datuk Seri Musa Aman untuk menerima Hiew dalam parti itu. - AIDC

1 comment:

  1. Aku syak ini DRAMA si kAPIRDAJAL MCAcing/GerakanKAPIR - supaya YAB PM kita bagi jawatan Kem. penting kat mereka - lihat di http://pengundisetiasungairapat.blogspot.com/2014/06/skandal-rm40juta-hassan-malek-mungkin.html , Skandal RM40Juta : Hassan Malek Mungkin Digantikan Dengan Mah, Oleh Sungai Rapat, June 3, 2014!

    Sedangkan kalau DAPBANGKAI menghina ISLAM/umatnya termasuk Hukum Hudud ALLAH SWT, bukan main lagi si KAPIRDAJAL ni semua BERSATU!

    Lihat berita terbaru di EvangeliSStar ("Nazi-Jerman-SS") kepunyaan MCAcing, di mana MCAcing siap dgn. jbtn "Syariah Law and Policy Implementation Special Task Force" MENGHINA JAIS kerana menyerbu upacara perkahwinan Hindu (apa KEJADAHnya nak masuk campur undg-undg Syariah kat NEGARA ISLAM ni sampai ada "Syariah task-force" MCAcing sendir?!)! Lihat di http://www.thestar.com.my/News/Nation/2014/06/03/MCA-on-Jais-detaining-woman-at-Hindu-wedding-ceremony/ ,Show prudence, MCA urges Jais over disruption of Hindu wedding ceremony , by p. aruna, June 3, 2014.

    Sedgkan apa yg. JAIS buat adalah BETUL mengikut yg. utamanya, undg-undg SYARIAH dan kemudian, undg-undg PERLEMBAGAAN kerana pengantin perempuan dlm ICnya adalah beragama Islam- bahkan aku syak bapa Hindunya yg. masuk Islam, yg. hilang kononnya, telah diBUNUH akibat masuk Islam; lepas tu EMPAT anaknya dibesarkan sbg. Hindu! Jadi NGO-NGO ISLAM/Melayu patut buat lapuran polis supaya PDRM/JAIS patut buka siasatan Mungkin inilah hikmah serbuan JAIS itu - ALLAH SWT mahu membuka mata kita terhadap nasib bapa anak-anak Islam ini yg. mungkin diBUNUH dan anak-anak ini dianiaya dgn. MENGHINDUkan mereka, yg. melanggar undg-undg Syariah!

    Dan ini juga bermakna MCAcing-DAPBANGKAI-CELAKA ni nak masuk campur hal Hukum ISLAM utk. umat Islam! Jadi kalau mana-mana Jbtn. Agama ISLAMpi menyerbu kuil/tokong/gereja HARAM yg. makin BERLAMBAK kat NEGARA ISLAM ni, MCAcing-DAPBANGKAI, asyik nak masuk campur juga?!

    Inilah akibat si Islam/Melayu-LIBERAL-PENAKUT asyik tunduk pd. si KAPIRDAJAL mcm. ni! Dan si Islam/Melayu LIBERAL–PENJAHANAM-agama/bangsa/negara mcm. nilah yg. menyebabkan hak, identiti dan tanah pusaka Bumiputera Islam/Melayu TERGADAI!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete

comment please.....