Konco-konco ku

Sunday, March 9, 2014

WAN AZIZAH GANTI AZAB ANWAR DI KAJANG!! #PRKKAJANG

Kajang, 9 Mac 2014 – Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail diumum sebagai calon parti itu dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang menggantikan suaminya, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Menurut Anwar, pengumuman ini bersempena dengan hari Wanita. Turut hadir ialah Lim Kit Siang dan Saifuddin Nasution. Keputusan berkenaan diumumkan Penasihat PKR itu dalam sidang akhbar di Kajang di sini hari ini. -NadiRakyat

7 comments:

  1. Cerita lama brulang kmbli..akan menangis merintihlh bini nye yg bengong bhwa suami peliwatnya yg dkata anugerah tuhan pdnya dianiaya oleh pemerintah demi meraih undi d kjng nanti!!

    ReplyDelete
  2. dia saja dalam Malaysia ni boleh guna anak bini untuk aktif politik, kemudian heret orang orang bangang tunjuk rasa sana sini. kalau najib buat macam dia, mau runtuh gunung di hamunnya. tindak tanduk dia yang luar biasa ni pun tak mampu nak sedarkan pengikut bodoh dia. semua halal buat dia. apa pa pun harap sangat sangat wan azizah jangan hanya memikirkan maruah diri saja, sebaliknya cuba fikir hak orang dan maruah orang juga. awak tu qanita, tak kan nak terus berlakun demi menegakkan benang basah yang dah berlumut hijau tu.

    ReplyDelete
  3. lepas babak nangis akan mewarnai PRK Kajang... boleh la tolong rakyat Selangor yang kena catuan air tu. Air mata Wan Jijah banyak, boleh ditadah memenuhi sepuluh empangan...

    ReplyDelete
  4. Camane la agaknye melompat lompatnye cai pr klu kak Ros ganti bang Jib cam yg dieorg buat ni ek ?

    ReplyDelete
  5. Dulu kata umno parti anak beranak..mana buktinya..kini pkr dan apkatan lain..betul parti anak beranak, menantu...allah tunjukkan tpi penjilat jubur meka masih taksub..

    ReplyDelete
  6. Tapi mintak BN lepas ni main kasar. Selalu kalau PRK ni puak pembangkang mesti main kasar punya. Ramai org Kajang dah tak sabar nak hambat puak ni. Puak2 penyokong peliwat ni mmg wajar ditentang habis-habisan

    ReplyDelete
  7. barua dap anwar main songsang, ini politik kroney mcn dap juga. Takde maruah.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...