Konco-konco ku

Wednesday, March 19, 2014

CINA, INDIA SUDAH SEDAR! MELAYU MASIH BODOH!!

MALAM tadi bertempat di Stadium Kajang di atas pentas ceramah Karnival Rakyat anjuran Kerajaan Negeri Selangor dalam jelajah kempen PRK Kajang, Ahli Parlimen Lumut dari PAS mengutarakan isu pedas berkenaan sokongan orang Melayu yang masih tidak berpihak kepada pakatan haram kerana jolokan rasuah yang diberikan oleh UMNO.

Fitnah. Fitnah. Fitnah.

Itulah isu yang kerap dibawa oleh pemimpin pakatan tidak kira dari PAS, PKR, mahupun DAP yang terus-terusan memainkan isu keburukan dan fitnah terhadap parti lawan mereka iaitu Barisan Nasional.

Oleh kerana mereka melihat orang Melayu masih kurang mengundi pakatan haram, maka Laksamana (B) Hj. Imran, bekas Pegawai Tinggi TLDM berkata yang ORANG MELAYU MASIH LAGI BODOH!!!

Orang Melayu tidak bodoh! Orang Melayu tidak perlu sokong pakatan untuk terus hidup!

Orang Melayu pandai kerana tidak terdesak mengundi pakatan kerana mereka sedar, parti dalam pakatan hanyalah untuk orang-orang yang terdesak untuk berkuasa.

7 comments:

  1. EX PKR LUMUT SAID:

    SEBENAR NYA JIKA HJ.IMRAN BETUL BETUL IKLAS DAN JUJUR MAHU BERBAKTI PADA AGAMA BANGSA DAN TANAHAIR.....BELIAU SEPATUTNYA MEMILIH BN BERSAMA SAMA KERAJAAN...BUKAN NYA JADI PEMBANGKANG...AMAT MERUGIKAN!

    ReplyDelete
  2. Dia jadi laksmana itu pun pasal dia melayu ringgal di malasysia. Tapi tak bersyukur.

    ReplyDelete
  3. Pangkat besar dan tinggi mesti orang ikut punya, lainnya bodoh dia yang pandai.

    ReplyDelete
  4. Kerana selalu kata orang bodo...tu la sebab org x mahu puak bodo bodo yg ikut bangsa bodo bodo...bodohhhh...x sesuai langsung...

    ReplyDelete
  5. SEKOR lagi haramjadah melayu dalam pakatan. tiap bulan melantak pencen dari kerajaan, itu nama makan haram jadilah otak tak siuman, konon bekas peg tinggi bila pencen bolih berontak dan sokong pembangkang, dah pencen mimpi nak berkuasa lagi tak sedar diri cuma baruah murahan pembangkang.............

    ReplyDelete
  6. Pak Mat kat kampung aku tak dapat apa2 pencen pun, walaupun penyokong UMNO dulu, kini dan selamanya...Sebab ? Dia bodoh tak ada pelajaran dan kebolehan apa-apa. Sebab itu, untuk dapat pencen bukan soal sokong UMNO atau pembangkang. Gunakan otak kalau nak mengata orang yang bijak dan sudah banhyak berjasa kepada negara macam MP Lumut dari PAS tu....

    ReplyDelete
  7. Yang kata tu Dr M : http://dialograkyat.blogspot.com/2014/12/mas-gagal-kerana-orang-msia-bodoh.html

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...