Konco-konco ku

Monday, March 17, 2014

#PRKKAJANG DICEMARI TARIAN NAFSU!!

DALAM kehangatan kempen bagi meraih sokongan pengundi di Dun Kajang, tidak kira sama ada BN mahupun PKR tidak menang tangan bagi mengesan pengundi di setiap pelosok kampung dan pekan bagi memastikan calon masing-masing menang.

Pelbagailah program-program yang diaturkan kedua-dua belah pihak. Jika program BN lebih kepada mendekati pengundi dengan program ceramah dan touch-point atau house to house, program PKR nampaknya lebih menjurus kepada program hiburan.

Tidak menghairankan apabila program hiburan yang dianjurkan oleh pakatan ini terlah berjaya menarik minat pak lebai PAS untuk hadir bersama memeriahkan suasana. Memandangkan ahli PKR tidak ramai di Kajang, khalayak terpaksa diimport dari ahli PAS dengan dijanjikan hidangan sedap-sedap.

Nyanyian penyanyi dari genit dengan pakaian separuh bogel menghangatkan suasana. Program anjuran DAP ini yang bertempat di Sungai Chua pada malam semalam berjaya menarik kehadiran 1000 orang dengan 45% yang hadir adalah ahli PAS.

Hairan apabila Malaysia masih bersedih dengan kehilangan MH370. Pihak kerajaan negeri Selangor sanggup menghabiskan duit rakyat untuk hiburan mereka semata-mata.

Inilah tahaluf siyasi yang mereka perjuangkan selama ini. 

4 comments:

  1. Sabo lebai sabo. . .sabun dlm bilek mandi. . .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabun dah berlubang-lubang...pak lebai PAS makan ubat kuat

      Delete
  2. Tengoklah Si KAPIR DAJAL DAPBANGKAIBABI ni boleh hina ISLAM/umatnya sampai begitu sekali dgn. KELUCAHAN yg. amat MENJIJIKkan - sedgkan atas pentas pun ada bendera PAS dan Malaysia ini NEGARA ISLAM, dan di waktu yg. menyedihkan ini dgn. tragedi MAS kita!
    Pak-pak lebai PAS ini mcmmanalah boleh tidur nyenyak - dgn. PENGHINAAN berterusan si KAPIR DAPBANGKAIBABI kpd- ISLAM sampai mcm. ni, di bumi ISLAM/Melayu, pusaka nenek moyang berzaman kita ini?! Bayangkanlah si DAPBANGKAI ni memerintah Tanah Melayu ini - tarian BOGEL pun mungkin akan diHALALkan, mcm. kat Thailand tu (yg. mana anak-anak gadis Bumiputera miskin dijual sbg. PELACUR murahan pd. si Barat-Zionis terutamanya)!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    ReplyDelete
  3. Ini yg dipanggil bahlol siali politik.

    ReplyDelete

comment please.....