Konco-konco ku

Friday, October 2, 2015

SELEPAS DILARANG GUNA SPEAKER MASJID, PAS TERUS JADI MANGSA DAP!! #ONLYINPENANG

SELEPAS Kerajaan Negeri Pulau Pinang yang ditadbir oleh kafir harbi DAP yang melarang segala aktiviti keagamaan di dalam masjid dan surau menggunakan pembesar suara, DAP terus berubah menjadi kerajaan negeri pertama yang zalim terhadap agama Islam dengan menghentikan peruntukan kepada Sekolah Agama Rakyat milik ahli PAS.

Ini berikutan PAS yang enggan menyertai Parti Harapan yang turut dianggotai oleh parti serpihan PAS, AMANAH.

Punya licik permainan DAP. Apabila belum dapat kuasa habis semua dipujuknya untuk menyokong mereka. Apabila sudah mendapat kuasa, habis semua ditendang keluar.

Menangislah Melayu Melayu Penang yang menharapkan konon pentadbiran lebih baik daripada Barisan Nasional sebelum ini.

Rupanya lebih teruk dan dahsyat suntikan jarum Yahudi oleh DAP sejak memerintah.

Menangis air mata darah sekalipun sudah tidak berguna lagi hanya menhitung hari menunggu masa untuk pilihanraya umum ke 14 akan datang.

Apa yang penting desakan demi desakan terus dibuat samada daripada DAP dan PKR yang mahukan jawatan yang dipegang oleh pemimpin PAS diperingkat pusat dan negeri dilepaskan dengan terhormat.

Bak kata pepataha Melayu.

"HABIS MADU SEPAH DIBUANG"

3 comments:

  1. DAP berani kerana PAS bodoh.
    DAP berani kerana di Penang Melayu lembik.. mereka kerja nak salahkan UMNO..

    Nampaknya Pejabat Mufti Pulau Pinang lebih sibuk nak jaga hati bukan Islam berbanding berhempas pulas risau akan ramai umat Islam yang tak peduli Azan, tak bersolat 5 waktu, bergelumang dengan maksiat dan tidak patuh Agama.

    Penguasa Islam akhir zaman boleh lebih simpati demi menjaga hati non-Muslim yang sudah jelas dalam Al-Quran mereka akan sengaja CARI PASAL dengan Islam.. yang bermacam maksiat dan gangguan pada umat Islam selama ini tidak pula Mufti berani sanggah?

    Mufti apakah ini di Pulau Pinang? DAP boelh beli semuanya dr ahli PAS sehingga MUFTI..? lepas ini ada macai yg akan membela DAP... azan tak wajib speaker la.. takde dalam Hadith la.. sedangkan itulah dakyah2 pembohong2 Agama..

    ReplyDelete
  2. Mursyidulam PASpisspus=lim kit sial...kena la ikut fatwanya....presiden pun tak tobat lagi, kafirkan UMNO dulu....

    ReplyDelete

comment please.....