Konco-konco ku

Monday, June 8, 2015

SUHAIZAN DESAK SEMUA AHLI PAS LETAK JAWATAN DI SELANGOR DAN PENANG!!

AKIBAT daripada kekecewaan tidak dapat mengekalkan kerusi Ketua Dewan Pemuda PAS Malaysia, Suhaizan Kayat mengeluarkan satu kenyataan panas semalam iaitu mana-mana ahli PAS didesak supaya melepaskan jawatan masing-masing sama ada di Selangor dan Pulau Pinang dengan serta merta.

Ini berikutan usul yang dibawa oleh Dewan Ulama' PAS Pusat yang mencadangkan supaya PAS keluar daripada Pakatan Rakyat dan bergerak sendiri seperti sebelum ini.

Suhaizan Kayat juga menegaskan agar kepimpinan PAS yang menyokong usul Dewan Ulama' supaya tidak lagi memberikan kerjasama kepada DAP, PKR dalam setiap keputusan samada peringkat negeri atau peringkat pusat.

Ahli PAS yang memegang jawatan JKKK juga sewajarnya meletak jawatan berikutan arahan daripada Presiden dan seterusnya bergerak sendiri.

Suhaizan Kayat kalah kepada Ust. Nik Abduh dalam muktamar baru-baru ini dalam perebutan jawatan Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat.


4 comments:

  1. patut kalah...ususl dgn ketetapan xleh beza...dulu dia yg dok bangkang x bg ikut msu bila msu buat ketetapan...hari ni baru keluar usul...dah lebih kuah mangkuk dari sudu...udahla...dah kalah terima...2 tahun lagi boleh cuba...tapi jgnla jadi tikus cuba membaiki labu...apa sifat org yg dah kalah...xleh nk terima...pastu nk jahanam plak xleh dari dalam dari luar plak

    ReplyDelete
  2. agak kalau suhaizan ni dah xde keje. duit pun x cukup... pergi la ke singapore, mintak keje jadi cleaner. Gaji cleaner kat singapork lagi mahal dr jd ostad, jd pensyarah, jadi ahli politik kat sini... Tu bukan aku cakap, tapi anak Kaiat yg bilang begitu suatu masa dulu. Tak payah suruh org lain letak jawatan lak....

    ReplyDelete
  3. Ya Singapore dekat sangat tu...Gaji tinggi, seronok...kalau tak dapat cleaner di Fast food restaurant banyak vacancies. Kita lihat ramai warga emas bekerja di fast food restaurant di Singapore.

    ReplyDelete
  4. Dia tgh tggu arahan msu dap...tok guru lks nnt akn bg arahan

    ReplyDelete

comment please.....