Konco-konco ku

Thursday, June 11, 2015

SELAMAT TINGGAL PAS: AZMIN BAKAL MEMILIH DAP UNTUK BERSAMA-SAMA MENTADBIR SELANGOR!!

DESAKAN daripada DAP Selangor supaya Azmin Ali memecat semua Adun PAS daripada memegang jawatan dalam kerajaan negeri Selangor belum diputuskan lagi oleh Menteri Besar PKR Selangor ini.

Jika Azmin memecat semua Adun PAS daripada memegang sebarang jawatan dalam Selangor dan seterusnya menceraikan PAS daripada Pakatan Rakyat Selangor, sudah pasti kerajaan Selangor sedia ada akan tergantung dengan jumlah kerusi yang tidak seimbang.

Azmin sehingga ke hari ini masih belum menyatakan samada untuk memilih DAP atau PAS dalam pentadbiran Selangor memandangkan DAP sudah menyatakan menceraikan PAS dengan Talak 3 manakala PAS dalam muktamarnya baru-baru ini memutuskan hubungan dengan DAP namun masih bersama PKR dalam Pakatan Rakyat.

Apa pilihan Azmin?

Adakah beliau berani nak berpisah dengan kedua-dua parti sekutunya itu?

Atau beliau akan mengumumkan agar dibuat Pilihanraya Negeri Selangor.

Sama-sama kita nantikan....

6 comments:

  1. bayangkan kalau PR perintah Malaysia, siapa bos..sudah tentu DAP. Orang melayu masuh tidoorrrr...

    ReplyDelete
  2. Hasil tangan anwar aljuboori....akhirnya makan diri dan party sendiri...yang PAS pun satu hal tak sedar diri....ego lebih tebal dari imannnnn.....

    ReplyDelete
  3. DAP parti sial..!!! melayu yg sokong DAP mmg sial...!!! hidup PAS....

    ReplyDelete
  4. Melayu yg sokong dap adalah pengkianat bangsa dan agama islam tidak selamat hidup dunia dan akhirat.

    ReplyDelete
  5. PAS UMNO masa utk lupakan sengketa dan dendam masa utk berlapang dada....demi islam melayu dan negara......cukup2 la masing2 hanyut dibawa arus pengkhianat cina dan si kitol melayu

    ReplyDelete
  6. PAS dan UMNO tak mampu tubuh kerajaan kerana kekurangan kerusi. katalah PAS = 15, UMNO = 12 dan Bebas = 1, jumlahnya 28. sementara jika DAP bersama PKR jumlah kerusi juga menjadi 28. ini sangat teruk bagi sebuah kerajaan untuk bergerak. hanya satu cara terbaik, bubar DUN dan adakan PRN. atau ada usaha 'membeli belah' calon....kita tunggu.

    ReplyDelete

comment please.....