Konco-konco ku

Friday, April 17, 2015

PAKATAN KHALID-HADI!! 5 ADUN PKR SELANGOR SOKONG KHALID JADI MB!!

PERTEMUAN yang dirancang di Jakarta oleh bekas Menteri Besar Selangor, Khalid Ibrahim dan Presiden PAS, Hadi Awang memaparkan bibit-bibit kebangkitan Khalid Ibrahim sebagai MB Selangor semula setelah perbincangan rapi dengan Hadi Awang.

Perbincangan ini juga turut dipersetujui oleh beberapa pemimpin Pas Selangor dan akan menyokong Khalid Ibrahim untuk merampas kembali kerusi Menteri Besar daripada Azmin Ali.

5 Adun daripada PKR juga dikatakan sudah bersetuju untuk menyokong Khalid Ibrahim menduduki semula kerusi MB dan menolak Azmin kerana beliau dilihat terlalu berpolitik hingga mengenepikan tuntutan rakyat terutama dalam isu air dan lebuhraya Kidex.


10 comments:

  1. WELL COME BACK TSKI.
    ITULAH JLN TERBAIK.
    RAKYAT SELANGOR SEDANG MENUNGGU.

    ReplyDelete
  2. CEPAT SIKIT TAN SRI.
    LANGKAH PERTAMA NANTI BATALKAN PROJEK KANDANG BABI DI SEPANG TU.

    ReplyDelete
  3. Takbir....terus usaha murni ini....

    ReplyDelete
  4. Dan jgn lupa pergi kelas mengaji alquran supaya TSKI x GAGAGAAAPPP lg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gagap itu adalah ciptaan Tuhan kpd sesiapa yg dikehendakinya.
      Jgnlah menghina orang gagap hari ini. Hari ini kita menghina orang gagap mana tau satu hari anak atau cucu kamu pulak bisu.

      Delete
  5. Ikut keadaan semasa.... susah gk nk bertukar tgn jawatan menteri besar....salah satu sbbnya ialah dlm PAS ada bbrp kerat yg terlalu benci sgt2 dgn org sesama islam...tetapi begitu syg sgt dgn kafir yg jelas2 tidak suka islam. Bkn lgi sorok2 sifat tidak suka islam tu. Biasa akan ada si kitol dlm PAS tu. Tetapi itu pemikiran kita.... Allah yg menentukn.

    ReplyDelete
  6. Teruskan harubirukan selangor..
    Bila masa selangor nak aman..
    Dulu bawah BN tak la mcm ni..
    Makin maju dan maju..
    Sekarang selangor makin keb elakang..
    Jika tukar lagi MB makin tenat ekonomi selangor.biar la dulu dgn MB skrg. Tggu 4 tahun lagi PRU nak pilih sapa pun boleh..

    ReplyDelete
  7. Takpe. Tukar dulu. Kalau mcm keadaan sekarang lg cepat hancur.
    Tukar.

    ReplyDelete
  8. Ye tukar segera sangat setuju sebelum Selangor diranapkan olih DAP macam pembalakan di Kelantan DAP kaut keuntungan rakyat tanggung deritanya. Kerajaan Pusat dan BN sama tanggung derita memberi bantuan.

    ReplyDelete

comment please.....