Konco-konco ku

Tuesday, July 5, 2011

TEMPE PEDAS!!! AMBIGA AKAN DI BOM DALAM PERHIMPUNAN 9 JULAI


8 TUNTUTAN BERSIH 2.0
1) BERSIHKAN SENARAI PENGUNDI
2) MEREFORMASIKAN UNDI POS
3) GUNA DAKWAT KEKAL DALAM PILIHAN RAYA
4) AKSES MEDIA BEBAS DAN ADIL
5) TEMPOH BERKEMPEN SEKURANG-KURANGNYA 21 HARI
6) KUKUHKAN INSTITUSI AWAM
7) HENTIKAN RASUAH
8) HENTIKAN POLITIK KOTOR

********************************************************

Polis menemui empat bahan letupan molotov coktail yang diletakkan dalam plastik hitam di Jalan Raja Laut, awal pagi semalam, dipercayai akan digunakan ketika perhimpunan haram BERSIH berlangsung Sabtu ini.

Bahan letupan itu ditemui bersama beberapa senjata tajam seperti pisau dan parang serta 15 mercun bola dan T-shirt tertera perkataan BERSIH yang dibungkus dalam plastik hitam dan diletakkan dalam pasu bunga di belakang pusat beli-belah Sogo, di sini.
-berita selanjutnya di SINI-

Nampaknya kumpulan BERSIH semakin fanatik dengan perhimpunan yang di tolak oleh jutaan rakyat Malaysia yang cintakan keamanan dan keharmonian sedia ada. Baru-baru ini polis telah menjumpai mercun dan molotov cocktail yang mungkin akan digunakan semasa perhimpunan 9 Julai nanti. Memang sah lah yang motif sebenar perhimpunan haram ini adalah untuk menghuru-harakan kerajaan Malaysia dengan berpandukan kepada rusuhan di Mesir. PDRM diharap bekerja lebih keras untuk mengelakkan hal-hal yang tidak diingini berlaku dan langkah-langkah penguasaan haruslah diambil dengan tegas tanpa terlepas pandang walau seorang. Akta ISA harus digunakan dengan sebaik mungkin untuk memelihara Malaysia dari kehancuran. 

Semakin hari semakin ramai yang bertindak mempertahankan perhimpunan haram ini walau ditentang oleh golongan pencita keamanan dan yang paling penting Tuanku Agong telah bertitah supaya perhimpunan ini dibatalkan. Jangan cuba menderhaka kepada Tuanku jika mahu selamat. Malaysia merupakan negara beraja yang akan terpelihara hingga akhir zaman. Amaran keras untuk perusuh-perusuh perhimpunan haram agar bersiap sedia dengan keris dan parang jika mereka ingin meneruskan niat mereka pada sabtu ini.

Lebih kurang 3 ribu laporan polis telah dibuat diseluruh Malaysia agar perhimpunan haram ini dibatalkan. PERKASA dan PATRIOT sedia membatalkan perhimpunan mereka jika betul BERSIH dibatalkan. Tetapi percayalah, dari sumber-sumber yang boleh dipercayai perhimpunan ini akan tetap dijalankan walau tanpa pemimpin-pemimpin besar pembangkang kerana tiket-tiket bas telah habis dijual pada hari sabtu dan hotel serta motel telah habis ditempah untuk menempatkan perusuh-perusuh bagi menghadiri perhimpunan haram ini. Walau dihalang bagaimana cara sekalipun golongan-golongan yang baghal ini akan tetap meneruskan agenda Yahudi mereka kerana proksi-proksi Yahudi melalui bank-bank tempatan telah memberikan dana yang banyak untuk menggugat keharmonian Malaysia.

Persatuan Silat dari pelbagai perguruan tanah Melayu juga pasti akan menghapuskan semua petualang negara yang kononnya mahukan kebebasan bersuara. Persatuan-persatuan silat ini merupakan benteng terakhir Tanah Melayu yang akan mempertahankan kedaulatan Raja-raja Melayu dan keharmonian Tanah Melayu. Memang mendatangkan masalah kepada negara jika Syaitan Ambiga ini terus dengan niat jijik nya, oleh itu kewarganegaraan syaitan ini haruslah dilucutkan dan dibuang negara. Biar syaitan ini pulang ke India menjadi pemimpin di sana. Menteri Hisham tolong gunakan kuasa yang telah dipertanggungjawabkan dengan menghalau semua petualang bangsa dan negara yang akan menghancurkan Malaysia jika tindakan lambat diambil. Percayalah kita sudah berada di akhir zaman apabila negara-negara Islam dalam huru-hara.

DIMANA LIM KIT SIANG??
DIMANA KARPAL SINGH??
"KETAWA LIHAT MELAYU DIPERBODOHKAN"
~WaKd0b~

No comments:

Post a Comment

comment please.....