Konco-konco ku

Wednesday, July 6, 2011

KUALA LUMPUR SESAK TERUK AKIBAT BERSIH 2.0..CILAKAK LU ORANG!!!


KUALA LUMPUR 6 JULAI - Kuala Lumpur dan kawasan sekitarnya pagi ini menyaksikan kesesakan teruk akibat sekatan jalanraya yang dilakukan oleh polis dalam usaha melumpuhkan perhimpunan Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (BERSIH 2.0) yang dijadualkan Sabtu ini.

Antara jalan-jalan yang terjejas adalah Lebuhraya Persekutuan berhampir Subang Parade, Subang Jaya berhampiran Kolej Segi College, Lebuhraya Damansara Puchong (LDP) dan lebuh raya KL-Seremban di Seri Kembangan.

Dilaporkan juga sekatan polis dilakukan di Sekinchan dan beberapa tempat lain yang menyebabkan aliran trafik perlahan.

Kebanyakan pengguna jalanraya berang dengan tindakan polis itu sehingga menyebabkan ramai yang terkandas dalam perjalanan dan lewat ke destinasi masing-masing.

sumber : selangorkini

**************************************************

Hah! Mesti jem teruk kat Kuala Lumpur ni. Selamat Yong bukanlah warga KL walau pernah menetap di sana. Pihak-pihak yang terbabit janganlah menuding jari terus kearah Kerajaan Pusat dan Polis. Polis hanya menjalankan tanggungjawabnya sahaja. Kalau korang tak nampak polis, korang cakap polis tak buat kerja pulak. Apa lagi lah yang tak puas hati. Kalau nak berhimpun pandai-pandai la. Ini la akibatnya kalau nak buat perhimpunan haram. Kalau minta permit awal-awal dengan niat baik confirm polis bagi lepas. Tak ada polis nak buat overtime buat roadblock ni. Idok ke nyusahkan orang lain. Dengar-dengar hotel dan bas ekspress ke Kuala Lumpur semua dah full booking impak dari BERSIH 2.0. Tahniahlah kepada Ambiga kerana telah 'membantu' warga kota dengan niat yang cukup 'murni'. Tahun depan adakanlah lagi supaya mencari acara tahunan buat warga Kuala Lumpur.

~WaKd0b~

1 comment:

  1. NANTI PANTAT BINI KAU DILIWAT JIKA POLIS TAK ADA...SEBAB POLIS BUAT KEJA LA MEKA TAK BERANI..ITU PUN JIKA BINI KAU CANTIK..KETAT LAGI..MASIH DAR KAT JUBUR DIA TU...KAU MARAH LAH KING JUBUR DIA PUNYA KEJA LAH..BUAT SEMUA ORG SUSAH.. KAU INGAT POLIS TU IKAN KERINGKAH SUSKA HATI BERJEMUR DI TENGAH PANAS...ANAK MEMBESAR KERANA MALAYSIA AMAN/SELAMAT TKASIH PADA POLIS DAN TENTERA KITA TUUUUUUU..

    ReplyDelete

comment please.....