Konco-konco ku

Friday, July 22, 2011

ANWAR TIPU MELAYU!! PENGIKUT SETIA DAP!! KETUA ZIONIS DI MALAYSIA!!


Hampir keseluruhan orang Melayu Pulau Pinang begitu kecewa dan marah dan ada yang tidak segan silu memaki hamun Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Dato' Seri Anwar Ibrahim, kerana menurut mereka, Anwar tidak langsung mahu membela nasib mereka dibawah Kerajaan Negeri Pulau Pinang yang diterajui Lim Guan Eng dari DAP yang bersifat rasis tahap dewa itu.

Mereka amat sedih dengan sikap Anwar yang sanggup menutup telinga, mata dan mulut apabila peniaga-peniaga Melayu di Pulau Mutiara itu dianiaya dengan merobohkan gerai-gerai perniagaan mereka kononnya untuk pembangunan. Sepatutnya, Anwar sebagai pemimpin orang Melayu dari negeri yang sama berani bersuara dengan meminta Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng tidak berbuat begitu kepada bangsa Melayu yang hanya hendak mencari rezeki hidup untuk keluarga mereka. Sebaliknya, Anwar sanggup mendiamkan diri tanpa berbuat apa-apa dan jauh sekali untuk menegur atau menasihatkan Guan Eng supaya tidak menganiaya orang Melayu di negeri itu.

Mereka yang tidak berpuas hati ini juga membangkitkan kisah lama ketika Anwar menjadi orang nombor dua dalam UMNO dan kerajaan sebagai Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan selain memegang jawatan sebagai Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Pulau Pinang. 

Kini penduduk Melayu di Pulau Pinang sudah sedar bahawa Anwar sebernarnya adalah seorang pembohong besar dan tidak berjiwa Melayu kerana telah menipu orang Melayu dengan janji-janji kosong. Anwar kata mereka lagi hanya mementingkan diri dan kedudukan beliau dengan menggunakan orang lain untuk mencapai cita-citanya biarpun bergelumang dengan skandal seks dan liwat. Anwar tidak ambil peduli langsung apa akan terjadi kepada bangsanya asalkan beliau boleh mencapai cita-citanya dengan bersubahat dan bersekongkol dengan orang kafir yang menindas umat Islam di tanah air mereka sendiri.

Lupakanlah Anwar yang kononnya adalah 'Anugerah Tuhan' kerana sebenarnya beliau hanya menunggu masa untuk di jatuhkan hukuman di atas dosanya meliwat dan skandal seks.

~WaKd0b~

"Berbaik-baik dengan bangsa lain dalam pekerjaan mencari nafkah, tetapi kita mesti ingat bahawa negara ini negara Melayu yang mesti diutamakan". - Dato' Onn bin Jaafar iaitu Pelopor UMNO sebelum Tanah Melayu mencapai Kemerdekaan dari penjajah British.

1 comment:

  1. Rasullullah SAW bersabda: Sesungguhnya ALLAH tidak mencabut ILMU daripada manusia, tetapi akan mencabut ILMU daripada para Ulama. Sehingga jika Ulama itu tidak ada, maka jadilah manusia itu dibawah pimpinan mereka yg BODOH, lalu org2 itu diberikan pertanyaan2 yg akan dijawab tanpa ILMU, sehingga sesatlah mereka serta menyesatkan yg lain.

    ReplyDelete

comment please.....