Konco-konco ku

Monday, July 25, 2011

PANAS!! DAP PANAS HATI AHLI PARTI BANGSA MELAYU MULA BERPALING TADAH...

 "Saya nak minta maaf kepada seluruh rakyat khususnya yang beragama Islam atas keterlanjuran masuk DAP. Saya kesal kerana menyertai parti cauvinis ini.

"Bagi menebus kesalahan, saya mahu berjuang dalam Perkasa bagi memberitahu rakyat terutama orang Melayu tentang apa yang DAP telah dan akan lakukan terhadap mereka," katanya.

Beliau ditemui pada mesyuarat khas tahunan Perkasa Pulau Pinang di sini hari ini.

Pada majlis itu, beliau menyerahkan borang keahlian kepada Ahli Dewan Tertinggi Perkasa Kebangsaan, Muhammad Zahid Md. Arif. Hadir sama Yang Dipertua Perkasa Negeri, Datuk Ahmad Saad.

Menurut Mohamed Razali, beliau selepas ini akan mengadakan majlis penerangan bersama Perkasa bagi membongkar satu persatu 'rahsia' DAP.

"Slogan demokrasi yang mereka laungkan selama ini hanyalah omong kosong. Mereka cuma pandai bersandiwara. "Mereka ada agenda sendiri yang orang Melayu tidak tahu," ujarnya.

Ahli Parlimen Jelutong, Jeff Ooi sebelum ini menafikan dakwaan kononnya beliau menganjurkan satu majlis pertemuan paderi-paderi dari seluruh negara yang turut berikrar untuk menjadikan Kristian sebagai agama rasmi Persekutuan sekali gus melantik Perdana Menteri dalam kalangan penganut agama itu.

Menurut wakil rakyat DAP itu, beliau hanya menghadiri majlis kesyukuran yang diadakan secara tertutup untuk paderi-paderi tersebut di sebuah hotel di Jalan Macalister sebagai tetamu.

Bagaimanapun, pada 13 Mei lalu, Mohamed Razali membuat laporan bagi membantu polis melakukan siasatan mengenai penganjuran majlis itu.

Beliau, berbuat demikian setelah kecewa dengan pembohongan oleh pihak terlibat mengenai majlis
berkenaan - UM 

***********************************
WaKdob said : Pedajal ape lagi lah yang si DAP kafir harbi Laknatullah ni nak pusing lagi. Habislah Penang akan kembali ke pangkuan BN selepas ini. Yong sarankan kepada Barisan Nasional pimpinan DS Najib supaya meletakkan calon berbangsa Melayu di Pulau Pinang dan seterusnya menjadi Ketua Menteri Pulau Pinang. Selagi DS Najib letak kaum Cina confirm pengundi-pengundi Cina di Pulau Pinang akan memilih Cina dari Parti DAP Celaka itu. Yong bukanlah bersifat perkauman atau apa. Satu-satunya bangsa yang boleh berlaku adil tanpa memecah belahkan rakyat Malaysia hanyalah bangsa Melayu. Ini kerana Tanah Melayu masih milik orang Melayu. Jika DS Najib letak jugak calon dari Gerakan atau MCA di sana maka tidak mustahil Penang tetap akan jadi milik DAP sampai bila-bila.

2 comments:

  1. Sebenarnya orang2 melayu sudah lama tahu agenda DAP, Baguslah Mohamed Razali telah sedar dari kebodohanya sendiri, bagi aku Perkasa perlu waspada orang2 jenis ini & pastikan adakah beliau ikhlas ataupun hanya untuk mencari sesuatu yang dia tidak memperolihinya semasa menganut DAP tempoh dahulu.

    ReplyDelete
  2. yang bodoh,tak sedar diri lagi ialah HJ HADI,NIK AZIZ dan sekutunya.puak puak ini tak kira apa jadi,yang penting UMNO hancur.serban dan jubah mereka memperdaya umat islam.musang berbulu ayam.

    ReplyDelete

comment please.....