Konco-konco ku

Sunday, July 3, 2011

SAH!! AMBIGA AKAN DIGUGURKAN TARAF KEWARGANEGARAAN MALAYSIA




Kerajaan Malaysia tolong pertimbangkan cadangan rakyat yang cintakan keamanan agar kerakyatan si Syaitan Ambiga dilucutkan. Yong melihat perkara ini akan menjadi serius jika bersih 2 diteruskan dan mungkin akan merugikan rakyat Malaysia yang selama ini hidup dalam aman dan damai. Kenapa perlu diperjudikan nasib seluruh rakyat Malaysia dengan membiarkan sahaja perhimpunan haram ini berlaku. Tolong selamatkan rakyat Malaysia yang tidak berdosa.

Hanya kerana seorang rakyat pendatang di Malaysia, seluruh rakyat terpaksa menanggung azab. Apa motif sebenar si Ambiga Syaitan ini? Adakah tidak telus SPR dalam pilihan raya? Adakah tidak cukup 5 negeri yang mereka menang dalam PRU12? Tanah Melayu bukan seperti Temasik yang setelah kaum Cina menang dan menguasai politik disana, suara orang Melayu tidak dapat didengar. Malah sehingga sekarang pembangkang Singapura tidak pernah menang mana-mana kerusi. Masih tidak telus kah SPR dalam mengendalikan pilihanraya??

Jika difikirkan kembali adakah ini salah satu strategi anwar al-juburi yang tidak berjaya merealisasikan impian 16 September dan mahu menutup malu kepada penyokong-penyokong tegar dia? Rakyat harus sedar akan implikasi perhimpunan haram ini. Media antarabangsa akan mengambil peluang keemasan ini untuk menjatuhkan Malaysia yang sedang kukuh dalam hal ekonominya. Maka secara tidak langsung para pelancong akan tersentak dan tidak akan kembali ke Malaysia sehingga Malaysia betul-betul aman.

Tolong la Pak Menteri KDN, Hisham. Tolonglah buang Ambiga. Biarlah hilang seorang dari hilang semua. Jangan jadi pengecut lagi. Ini sudah menjadi ancaman kepada kedaulatan negara. Jangan biarkan negara dalam gelora. Jika tidak diambil tindakan, akan hancurlah Malaysia sama seperti negara-negara Islam lain. Yahudi sudah berjaya mencipta karakter hebat ambiga menjadi pemecah belah rakyat Islam Malaysia.

No comments:

Post a Comment

comment please.....