Konco-konco ku

Friday, June 24, 2011

PANAS!! SAH, MEMANG BENARLAH 'DIA' PELAKU DALAM VIDEO SEX


Sah memang sah lah yang si Al-Juburi wal Duburi pelaku dalam video sex ciptaan si bangsat ini. Apa bukti dan alibi yang dia ada nak mempertahankan dirinya sendiri. Jika bukan dia yang dalam rakaman itu, silalah tunjukkan jam omega yang konon dalam simpanan jijah, itulah satu-satunya barang bukti yang boleh menyangkal dakwaan datuk T. Lepas ni mesti si Juburi ini akan katakan yang penganalisa dari Amerika itu adalah orang upahan UMNO untuk mengaibkan si syaitan ini.

99.99% muka si pelaku dalam video sex dan anwar al-syaitani. Apa mahu diperkatakan lagi. Tak lama saja lagi yob. Kau ni memang celaka, kaki putar alam rakyat. PKR mesti dikuburkan sebelum rakyat bertindak tanpa banyak bicara. Dasar laki gila syahwat, jantan betina semua kau sapu. Depan belakang dah tak kira.

Mungkin PAS akan tetap mempertahankan al-juburi ini walau bagaimana cara sekalipun. Maka akan keluar lah lagi hadis da'if dari Tok Guru Nik Aziz untuk menyucikan dosa-dosa para penzina dan peliwat. Semoga Allah S.W.T yang dapat menurunkan bala kepada kau wahai Brother Anwar Bin Ibrahim (B.A.B.I).

5 comments:

  1. Salam Bro. Biasalah orang muka tak malu takkan mengaku dia buat salah.

    ReplyDelete
  2. betol bro...tapi memang aku tak pernah jumpe manusia yang tahap dewa punya tak malu... dah nampak belalai dia sama pun tetap tak nak ngaku..

    ReplyDelete
  3. biasa la Anuar...kemut setempat, kemut keliling semua dia nk rasa

    ReplyDelete
  4. Tak guna pakar pun memang sah jantan tu anwar aljuburi!

    ReplyDelete
  5. orang bangang je percaya kt anuar ni...bodoh btol orang PKR...

    ReplyDelete

comment please.....