Konco-konco ku

Monday, June 27, 2011

PANAS!! RAHIM & ESKAY DATANG SUNGAI BESAR BERI PENERANGAN TENTANG AL-JUBURI








Pendedahan demi pendedahan yang dibuat oleh media massa arus perdana dan elektronik terhadap ketua pembangkang yang sering di gembar-gemburkan amat menarik minat Yong. Akhirnya, baru-baru ini dua orang dari Datuk T iaitu Rahim Tamby Chik dan Shazryl Eskay Abdullah telah bertandang ke Parlimen Sungai Besar untuk memberi penerangan tentang kes video seks Al-Juburi wal Duburi. Tertarik dengan pendedahan yang telah dibuat oleh trio Datuk T, khususnya Eskay yang menerangkan dari awal pertemuannya dengan Anwar. Memang benarlah Anwar sanggup ke Thailand seorang diri semata-mata ingin meminta bantuan Eskay untuk mencari teman malamnya, China Doll. Agak kerap juga Anwar kesana bukan untuk urusan kerajaan namun kerana mencari Eskay yang merupakan 'bapak ayam' kepada Anwar. 

Oleh kerana Eskay agak berpengaruh di Thailand dengan jawatan sebagai konsulat Thailand, Anwar sering meminta bantuan Eskay untuk bertemu dengan pemimpin-pemimpin sayap kiri Thailand. Mungkin perbincangan untuk menghancurkan Malaysia. Anwar memang penyokong kuat Yahudi Laknatullah kerana si peliwat ini pernah mengadakan perbincangan dengan beberapa tokoh Yahudi di Thailand. Jangan terkejut jika memang benar Anwar adalah salah seorang ejen Yahudi di Malaysia. Dan mungkin juga Ambiga yang menganjurkan demo Bersih 2 9Julai ini adalah salah seorang ahli mesyuarat di Thailand yang membuat perancangan ingin menjatuhkan kerajaan Melayu sedia ada.

Ditanya kenapa Eskay mendedahkan segala moral buruk Anwar setelah berkawan agak lama, Eskay menjawab tanyalah kepada Ummi Hafilda, Saiful, Rahimi, Ezam dan beberapa rakan baik Anwar dulu yang sudah meninggalkan ketua keparat itu. Maka memang benarlah apa yang diceritakan umum. Yong dengar sendiri dari mulut Eskay. Eskay menambah, beliau bukanlah ahli UMNO mana-mana bahagian kerana hasrat beliau adalah untuk menyertai PAS pada mulanya tetapi setelah PAS bekerjasama dengan DAP dan PKR, Eskay terus membatalkan niatnya kerana tidak sanggup berpengetuakan Si Peliwat Negara Malaysia.

Maka tidak sedar lagikah rakyat Malaysia yang kononnya menyokong Parti Keadilan Rakyat. Kenapa perlu dipertahankan sangat si Juburi????

No comments:

Post a Comment

comment please.....