Konco-konco ku

Monday, June 27, 2011

9 JULAI 2011, SIAPA LAGI NAK IKUT ROMBONGAN KE KUALA LUMPUR?

BERSIH 2.0, PATRIOT, PERKASA dan baru-baru ini satu lagi pertubuhan NGO ingin menyertai perhimpunan haram ini bagi menghalang kekacauan di Kuala Lumpur iaitu PSSLM (Persatuan Seni Silat Lincah Malaysia). Ramai rupanya yang berminat dengan perhimpunan tersebut, boleh tergugat rekod Perdana Menteri kita jika dibandingkan Perhimpunan Sejuta Belia di Putrajaya baru-baru ini.

Walaupun telah 1000 laporan polis dibuat, Perhimpunan Bersih 2 pimpinan Abiga Syaitan tetap tidak mahu membatalkan hasrat 'murni' itu. Jika Bersih 2 diteruskan maka benteng terakhir askar Raja-raja Melayu akan turut serta dan menghalang kumpulan tersebut dari berbuat kacau di Malaysia dengan turunnya ribuan pengamal seni silat di Malaysia. Ambiga Syaitan jangan la cabar bangsa Melayu yang begitu mementingkan keharmonian negara. Janganlah sampai berlakunya pertumpahan darah di Malaysia. Maka tragedi 13 Mei akan berulang, dan yang lebih malang persengketaan ini adalah antara Melayu dengan Melayu.

3 comments:

  1. Nak hairan apa,melayu belah bersih ne dah lupa mereka melayu sebab tulah mereka bersubahat dgn bukan melayu untuk menghuruharakan Malaysia yang dulu dipanggil Tanah Melayu bagi mencapai cita2 politik kotor mereka memerintah malaysia & melayu belah bersih buta hati perut x nampak bahawa mereka2 hanya untuk dijadikan boneka olih bukan melayu bagi mereliastasikan kesamarataan bangsa, tiada lagi keistimewaan bumiputra,skg ne pun ada hak istimewa bumiputra dibelakang jika dimansuhkan, bumiputra akan lebih jauh kebelakang, percayalah wahai melayu!!!

    ReplyDelete
  2. bangang! buka mata jangan cium keris saja

    ReplyDelete
  3. jgn sampai terjadinya perang saudara.....

    ReplyDelete

comment please.....