Konco-konco ku

Tuesday, June 21, 2011

BERSIH 2.0 : SIAPA SEBENARNYA SYAITAN BERNAMA AMBIGA NI??


Memang telah menjadi isu paling hangat bulan ini berkenaan perhimpunan haram bersih yang wajib ditentang oleh semua lapisan masyarakat tidak kira agama, bangsa demi menjaga Malaysia dari keadaan yang huru hara. Yong sebenarnya memang tidak kenal langsung siapa sebenarnya si Ambiga ini melainkan yang menjadi peguam kepada kes murtad lina joy. Dia ni bangsa apa pun Yong tak dapat nak kenal pasti. Mungkin dia ini adalah ejen Yahudi atau proksi di Malaysia yang memang ditugaskan untuk menghuru harakan negara Islam Malaysia ini yang masih mengekalkan pemimpin Islam dan mempertahankan kedaulatan raja Melayu. Tanya punya tanya akhirnya salah seorang tiba-tiba menghantar mesej pesanan ringkas ke telefon bimbit Yong tentang siapa sebenarnya Si Syaitan Ambiga ini.

"Sila ambil maklum dan war-warkan siapakah pengerusi Himpunan Bersih 2 yang diikuti oleh puak pembangkang;

Nama: Ambiga Sreenevasan
1. Agama Hindu
2. Anti Islam
3. Penyokong Tegar Kes Murtad
4. Menjadi peguam bela kes Lina Joy seorang wanita Islam yang murtad
5. Menganjurkan forum pertikaikan kuasa mahkamah syariah melibatkan kemasukan orang bukan Islam masuk Islam
6. Pendokong dan Penggerak IFC (Inter Faith Comission/Suruhanjaya Antara Agama) yang pernah mengatakan bahawa perceraian dalam Islam adalah zalim dan juga menyokong pluralisme agama.
7. Menawarkan khidmat guaman percuma kepada umat Islam yang hendak murtad sekiranya dibawa ke mahkamah persekutuan.
8. Penyokong kuat kepada seorang wanita India yang hendak memohon menjadi peguam syarie dan nasib baik permohonan ditolak.

Minta tuan/puan sebarkan. Kepincangan ahli PAS yang bertakbir dengan nama Allah tetapi sanggup mengikut petualan agama Islam."

Wahai orang Islam yang mengakui dirinya Islam. Janganlah terpedaya dengan hasutan syaitan. Janganlah diikutkan nafsu. Kita hidup di dunia tidak lama. Beramal dan berbaktilah selagi termampu. Tegaklah Islam untuk kesejahteraan bersama.

1 comment:

  1. Syaitan Siam rasuk bolih lagi kita minta nombor tapi kalau Syaitan Hindu rasuk lupa tuhan jadinya. olih itu saudara2 Islam ku berwaspadalah,semoga kita semua dilindungi daripada syaitan yang direjam.

    ReplyDelete

comment please.....