Konco-konco ku

Friday, June 10, 2011

EDISI SEKINCHAN: BUDAK CINA KENA ROGOL DENGAN INDIA

PETALING JAYA: Kegembiraan seorang murid Tahun Dua yang mengikuti kakak dan abang iparnya ke sebuah majlis perkahwinan bertukar tragedi apabila menjadi mangsa rogol ketika berada dalam tandas, di Sekinchan, Sabtu lalu. 

Dalam kejadian kira-kira jam 9 malam itu, mangsa yang berada di dalam dewan majlis berkenaan, dikatakan meminta abang iparnya menemaninya ke tandas yang tidak jauh dari lokasi terbabit.

Abang ipar mangsa berusia 20-an yang menunggunya di luar tandas memanggil mangsa selepas hampir 15 minit belum keluar, tetapi mangsa menjawab urusannya belum siap menyebabkan lelaki berkenaan beredar dan menunggu di sebuah kantin tidak jauh dari lokasi itu.

Bagaimanapun, tidak lama selepas itu, abang ipar mangsa mendengar jeritan budak dipercayai adik iparnya sebelum melihat seorang lelaki berlari keluar dari tandas berkenaan dalam keadaan bogel. 

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor, Senior Asisten Komisioner Mohd Adnan Abdullah, berkata abang ipar mangsa yang melihat adiknya meraung kesakitan itu bergegas mendapatkan pertolongan orang ramai menangkap suspek sebelum ditahan hampir 20 minit kemudian.

Berita Harian
7 Jun 2011



PETALING JAYA: Tindakan seorang lelaki gila seks merogol kanak-kanak di dalam tandas sebuah sekolah di Sekinchan, Sabak Bernam, membawa padah apabila dia dicekup orang ramai ketika cuba melarikan diri dalam keadaan berbogel selepas mangsa menjerit, Sabtu lalu.

Dalam kejadian kira-kira jam 9 malam itu, mangsa yang berusia lapan tahun datang ke sekolah terbabit bersama kakak dan abang iparnya untuk menghadiri majlis perkahwinan di dewan sekolah berkenaan.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor, Senior Asisten Komisioner Mohd Adnan Abdullah, berkata mangsa meminta izin untuk ke tandas dengan ditemani abang iparnya.

Menurutnya, bagaimanapun selepas kira-kira 15 minit abang ipar kanak-kanak terbabit menunggu di luar tandas, dia bertanya kepada adiknya sama ada sudah selesai membuang air atau belum, namun mangsa memberitahu belum selesai.

“Abang ipar mangsa pergi ke kantin berhampiran tandas dan menunggu di sana.

“Bagaimanapun, selang beberapa minit kemudian, dia terdengar jeritan adik iparnya dari dalam tandas menyebabkan dia berlari ke situ. Ketika itu dia terlihat kelibat seorang lelaki berlari dalam keadaan bogel,” katanya pada sidang media di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Petaling Jaya, semalam.

Mohd Adnan berkata, abang ipar mangsa meminta bantuan orang ramai di situ sebelum mereka mengejar suspek dan menangkapnya dan diserahkan kepada polis.

“Hasil siasatan suspek yang berusia 20-an mempunyai dua rekod jenayah lampau dalam kes samun, bagaimanapun ujian air kencing ke atasnya negatif. Suspek juga tidak mempunyai pekerjaan.

“Kes disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan (KK) dan suspek direman sehingga 11 Jun ini bagi membantu siasatan,” katanya.

myMetro
7 Jun 2011



*****************************************************************


Selamat petang kepada readers jawaber6. Ucapan takziah keatas budak Cina yang baru tahun dua diatas insiden yang tidak di sengajakan oleh budak India 20 tahun yang merogolnya di dalam tandas. Nasib baik Yong pergi kursus pada hari itu, kalau tidak mesti Yong dah dapat tangkap gambar pergaduhan dahsyat antara kaum di Sekinchan, dibawah bidang kuasa ADUN Ng Sue Lim. 

Dengar dari beberapa orang saksi yang kebetulan berada di Balai Polis Sekinchan pada malam itu, seramai lebih kurang 200 orang dari kaum Cina telah membelasah anak muda India itu cukup-cukup hingga nyawa-nyawa ikan sebelum dihantar ke balai polis Sekinchan untuk tindakan lanjut. Bagaimanapun, setelah budak India itu di sumbat ke dalam lokap Sekinchan, lebih kurang 100 orang Cina masih menunggu di luar balai polis kerana masih tidak berpuas hati dengan insiden yang memalukan itu.

Setakat ini sahaja yang Yong tahu tentang cerita ini. Kesudahannya terpulang kepada pihak yang berkuasa lah. Mungkin pada malam kejadian, budak India tu memang dah bernafsu habis kot sampai budak darjah dua pun nak di tibainya. 

Psstt....YB Hannah boleh je kahwin dengan Keling. Tapi anak tak tahu la siapa yang punya sebab "Anak Malaysia".


~WaKd0b~

1 comment:

  1. itu sebagai peringatan kepada ibubapa yang mempunyai anak gadis. jangan leka!

    apa yang berlaku itu ditentukan Allah. yang baik jadikan pedoman dan yang burok tu jadikan sebagai peringatan

    http://tendangterajang.blogspot.com/2011/06/pakaian-seksi-untuk-pelakun-kelas.html

    ReplyDelete

comment please.....