Konco-konco ku

Tuesday, March 31, 2015

FORUM PKR DIHADIRI 'RIBUAN' PENGUNDI HANTU!!!

Forum mengenai isu-isu semasa yang dianjurkan oleh Parti Keadilan Rakyat (PKR) Cabang Subang di Kota Damansara disini malam semalam nyata mengecewakan apabila dihadiri kira-kira 60 orang hadirin sahaja.

Walaupun ahli panel forum terbabit dihadir orang kuat pakatan pembangkang antaranya Ahli Parlimen Subang, S. Sivarasa; Ahli Parlimen Ampng, Zuraida Kamaruddin; Ahli Parlimen Kelana Jaya, Wong Chen dan Bendahari Pas Pusat, Mohd. Fakhrul Razi termasuk anak Penasihat PKR, Nurul Ilham Anwar ia nyatanya gagal menarik minat orang ramai.

Seperti yang dijangka, forum terbabit menjadi medan pemimpin pakatan pembangkang melemparkan tohmahan serta menyerang kerajaan pusat pimpinan Barisan Nasional (BN) melibatkan isu pemenjaraan Datuk Seri Anwar Ibrahim, pelaksanan cukai barangan dan perkhidmatan (GST), pelaksanaan hukum hudud dan isu 1Malaysia Development Berhad (1MDB) meskipun perkara-perkara tersebut telah dijelaskan oleh kerajaan pusat sebelum ini.

Dalam forum tersebut, Sivarasa cuba mempengaruhi orang ramai dengan membuat dakwaan kononnya hukuman penjara Anwar oleh Mahkamah Persekutuan adalah bermotifkan politik. - SelangorPost -

Lawak dan kelakar pun ada. Rupanya inilah 'sebilangan kecil' penyokong PKR yang mahu menumbangkan kerajaan dan membebaskan Anwar dari kesalahan meliwat. 

Jelas dan terang bahawa PKR sekarang sudah ketandusan sokongan. Mereka sudah hilang arah apabila dajal peliwat sudah meringkuk dalam penjara.

Apakah kesudahannya? Adakah mereka ini akan terus berdemo dan buat kerja bodoh selama 5 tahun Anwar dalam penjara kerana meliwat?

Fikirkan....

6 comments:

  1. Ramai Penyokong PKR sudah tidak sanggop diduburi lagi oleh si Pendubur Tegar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahkahkahkahkahkah..........

      Delete
    2. Apa hal nak pi dengar ceramah dari anak2 keturunan pendatang? Zuraidah tu kaw kaw mak indon dapat kewarganegaraan sini.. tengok latar belakang negara asal dia pun serabut semacam..

      Delete
  2. Tu yg gila kemaruknk hijack pas......

    ReplyDelete
  3. Bayar Bangla dtang...

    Penyu

    ReplyDelete
  4. setengah dari yang datang tu SB..

    ReplyDelete

comment please.....