Konco-konco ku

Thursday, January 8, 2015

HARGA MINYAK: APA LAGI RAFIZI MAHU!!??

DULU time minyak nak harga RM2.10 semua nak melalak! Semua menyalahkan kerajaan kononnya kerajaan BN ni tak pandai matematik, tak pandai ekonomi. Walhal harga minyak di Malaysia mengikut harga minyak dunia.

Jadi, semua menyanjunglah Rafizi yang kononnya jadi hero minyak kepada rakyat Malaysia.

Sekarang, minyak dah turun jadi RM1.91 mengikut harga minyak dunia. Tapi Rafizi Pondan ni masih lagi melalak tak habis-habis.

Konon nak bela pulak nasib pengusaha stesen minyak. Katanya kesian kat pengusaha pam minyak RUGI!!

Jika nak dibandingkan ribuan pengusaha stesen minyak dengan jutaan rakyat Malaysia, mana yang Rafizi prihatin sebenarnya?

Tapi memang tak hairan sedikit pun. Sebab memang kerja pembangkang macam tu....

Naik harga nak BANGKANG!

Turun harga nak BANGKANG!

Apa sebenarnya yang Rafizi nak lagi????

6 comments:

  1. Dia nak MAMPOSsss

    ReplyDelete
  2. dulu dok canang minyak naik menyebabkan harga barangan turut naik,sekarang bila minyak turun harga barang tak turun,mana si rafizi ni tak bengang!

    ReplyDelete
  3. DIA BUKAN BENGANG TAPIIIIIIIIIIIII BONGONG @ BONGOK @ BENGAP

    ReplyDelete
  4. Jgn xtau bro.dy.ni sj bikin panas sbb nk alih isu balak yg kwn2 dy tgh gelabah 2

    ReplyDelete
  5. KETUM in the making.......

    ReplyDelete
  6. dia ni pelaq mcm Pak Non dia jugak

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...