Konco-konco ku

Friday, May 9, 2014

EXCO AGAMA SELANGOR SETUJU LULUS LESEN ARAK DI SABAK BERNAM!! #S14

TERKEJUT dan mengejutkan apabila seorang pemimpin daripada parti yang konon menegakkan Islam bersekongkol dengan Bahagian Perlesenan Majlis Daerah Sabak Bernam untuk memberi lesen kelulusan minuman yang memabukkan dan dijual secara terbuka di kawasan luar bandar.

Jika dahulu sebelum berjaya memerintah negeri Selangor, parti ini lah yang bersungguh-sungguh mahu menutup kilang arak yang ada di Selangor. Katanya sebelum ayam berkokok lagi, setelah negeri Selangor ditadbir oleh pakatan semua kilang proses minumam keras akan ditutup.

Apa sudah jadi sekarang? PAS sudah lupa janji ke?

Lesen Minuman Yang Memabukkan. Lesen ini telah dikeluarkan iklan di dalam surat khabar. Sedangkan Exco Agama Islam Selangor, Sallehin Mukhyi merupakan Adun Sabak yang berada dalam daerah Sabak Bernam.

Adakah Sallehin tidak nampak atau pura-pura tidak nampak?

Oooo lupa... PAS parti tempelan. Sedangkan yang lebih berkuasa adalah DAP Sabak Bernam yang diketuai oleh Ng Suee Lim, Adun Sekinchan.

Jika PAS mahu benar-benar menegakkan Islam. Mulakanlah di Sabak Bernam yang majoriti penduduk adalah orang Melayu beragama Islam.

Tetapi jika PAS benar-benar ikhlaslah.

7 comments:

  1. MASA KEMPEN PANCING UNDI....KILANG CARLSBERGH DI SELANGOR NAK DITUTUPNYA....APA DAH JADI MAKIN BESOR PULAK KILANG ARAK SELANGOR.....BILA DAPAT KUIASA HABOOKKK HAMPEHHH.....PKR (PARTI KENCING RAKYAT)

    ReplyDelete
  2. Beruntunglah orang2 PAS Sabak Bernam, Sungai Air Tawar, Sekincan, Parit Baru, Bagan Nakhoda Omar(BNO) dan semua kawasan2 yang sama dengannya. Ape tidaknye, dapat minum arak sesuka hati.Tak payah nak sembunyi2 lagi.

    Para ustaz dan ustazah pun sokong.Buktinye mereka sokong PAS !.
    Orang Perak yang tinggal dekan Sabak Bernam,moh kite prgi Sabak tumpang sekaki..
    Di Perak nanti kene tangkap sebab minum arak.Di Sabak Bernam okey aje.

    By:Cikgu"S"

    ReplyDelete
  3. take...beeeeerrrrr......laungan fanatik pas...kalu org kapir baca surah Al-quran tunggang langgang ramai2 teriak TTAAAKEE....BBBEEERRRRRR...

    ReplyDelete
  4. KITA MINUM DULU ! ! !
    yaeiii. . .yaeii. ..yaeii. . .yaei. . . .

    ReplyDelete
  5. kokok ayam jadi taruhan pun ramai yg percaya.

    ReplyDelete
  6. disebut arak itu memabukan/memudaratkan.
    mabuk manusia HAMPas nak berkuasa sampai mampos, luaran jer berjubah serban jangut sampai kedada, hakikat itulah sandiwara harian syaitan bertopeng jembalang melagakkan watak-watak tersohor penegak islam, niat dihati dipenuhi serabuk sampah dan hanyir longkang kerana tidak ada niat suci mengimarahkan islam dengan ikhlas.

    ditempat awam kita tak peduli sangat, inikan disurau malah dimasjid dijadikan tempat maki cerca oleh gulongan sesat lagi menyesatkan ini yang terus membawa kafilah dan puak-puak untuk perpecahan umat islam. orang kafir lihat dan dengar umat islam terus bercakaran sekalipon dalam isu yang sekecil kuman hukuman ringkas umno sahaja yg bersalah, HAMPas taksub pemimpin kaki liwat dia tak peduli, HAMPas kerjasama kafir lahanat dia sanjung tinggi, HAMPas kena kencing dap pkr dia nganga mulut, HAMPas main isu hudud menyembah lutut dengan UMNO - SAYANG umno terus keliru dan ragu masaalah tak diUNDANG bala umno sedia terbentang.......AKU penyokong umno sudah masak sistem dan tingkahlaku manusia HAMPas....UMNO kenapa masih bengong dan terus tak cerdik??? HUDUD yang HAMPas sedang tiupkan sekarang tak kan jadi kenyataan!!! dalam umno masih guna PUNASIHAT PUNAHRANAH.
    UMNO akan jadi sasaran HAMPas nanti kerana sengketa yang timbul dari HUDUD HAMPas. UMNO senghaja nak pikul buaya hidup, libasan derhaka HAMPas munkin menyungkurkan umno kelongkang masa itu HAMPas sudah kembali dipangkuan DAP dan PKR. JANGAN ulang kesilapan perjanjian dengan iblis dan syaiton HAMPas...PRU 14 dikira bulan tak berapa jauh, perancangan dan rangka kerja berdepan pembangkang misti dicari bukan mengikut rentak pembangkang yang segalanya penuh muslihat...pembangkang bukan kerajaan, dia suka lakukan apa saja bukan kerana keutamaan rakyaat, kuasa yang digilaai adalah metalamat utama HAMPas cuma penumpang dalam PR dan cukup mudah HAMPAS dibakar sampai lupus habuknya dari sejarah muka bumi ini. Waalahuaaalam.

    ReplyDelete
  7. iklan:

    “i support all effort to protect of the security of Isreal”

    mari sokong dyana DAP dgn slogan
    “Islam Nation?? over my dead body!”

    mari ahli Pas meyokong dyana dgn slogan
    "hudud tangguh demi laluan calon DAP (over my dead body)"

    ahli PKR mari meyokong dyana dgn slogan
    "kebebasan beragama utk muslim"

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...