Konco-konco ku

Monday, November 20, 2017

LEBIH SERIBU HADIR CERAMAH PAKATAN HARAPAN DI KAPAR, SELANGOR

MALAM tadi, bertempat di Dewan MPK Meru, Klang seramai lebih '1000' orang hadir bagi mendengar ceramah yang julung-julung kali diadakan di Parlimen Kapar serta DUN Meru ini. 

Beruntung rakyat Meru dihidangkan dengan ceramah merapu dan tidak mendapat sambutan yang dianjurkan oleh PH Parlimen Kapar ini. Mungkin mereka akan kenyang dengan cerita-cerita bohong dan fitnah yang diucapkan oleh barisan kepimpinan teragung dari PH ini.

Pelawak-pelawak politik yang dibarisi malam tadi boleh kata agak hebat dengan penampilan daripada Dato' Rashid Ashaari (Pengerusi PPBM Selangor), Ir Izham Hashim (Pengerusi PAN Selangor), Manivanan (AP Kapar), Khalid Samad (AP Shah Alam) serta Saifuddin Nasution (Penasihat LGE).


Kerusi yang disediakan adalah 1000 namun yang hadir hanya tidak sampai 200 orang. Jangkaan mereka PAS Meru akan turut serta namun jangkaan mereka meleset teruk kerana bukan sahaja ADUN Meru tidak hadir namun pengikut PAS juga turut memboikot program tersebut.

Orang ramai yang hadir mendengar cerita fitnah mereka pula bukanlah dari rakyat setempat malah dimaklumkan mereka yang hadir adalah dari luar parlimen dan turut diberikan duit minyak RM50 satu kereta untuk hadir.

Mukhriz yang dicanang akan hadir membatalkan kehadirannya kerana sudah dimaklumkan lebih awal tentang kehadiran yang amat amat mendukacitakan.


No comments:

Post a Comment

comment please.....