Konco-konco ku

Sunday, October 22, 2017

SYED SADIQ MENGAKU SILAP TUDUH TERIMA RASUAH BN

Itulah namanya mangkuk ayun. Apabila fitnah dah jadi umpana makanan mangkuk ni bagi menghalalkan cara dan parti mereka supaya kono terlihat bersih walhal mangkuk tak lebih sekadar menjadi penjilat tegar Tun M yang kemaruk nak pegang kuasa SEMULA!

Bila hati tu dah hitam. Memang akan hitam sahaja sampaikan nak buat penilaian sendiri tanpa rujukan atau sumber yang sahih.

Kan tak pasal-pasal dah jatuh dosa memfitnah.

***********************************

Ketua Armada PPBM Syed Saddiq Syed Abdul Rahman mengakui dirinya tersilap dengan menuduh ahli partinya menerima ‘dedak’ (rasuah) daripada Barisan Nasional (BN) kerana berterusan mengkritik kepimpinan tertinggi parti.

Memetik laporan Mole.my, Syed Saddiq mengakui tuduhannya sebelum ini disebabkan salah faham dan menerima maklumat tidak tepat daripada sumbernya.

Beliau sebelum ini mendakwa ditawarkan rasuah bernilai RM5 juta ringgit daripada individu bernama ‘H’ yang bertugas sebagai pegawai kanan di Pejabat Perdana Menteri.

Tambahnya, beliau juga ditawarkan geran untuk menggerakkan bengkel debat di seluruh Malaysia sekiranya bersetuju untuk meninggalkan PPBM dan mula menyerang Pengerusi PPBM, Tun Dr Mahathir Mohamad, dan Presiden, Tan Sri Muhyiddin Yassin.


1 comment:

  1. Seorang ahli politik MCA DATUK YIP KUM FOOK(叶金福) menghina Sultan Selangor kerana mengambil gelaran Datuk untuk menipu dan berbohong kepada orang Cina Malaysia dan dia seorang ahli perniagaan dan lain-lain, dia sentiasa sombong dan menipu wanita-wanita untuk kepentingan dirinya.

    DATUK YIP KUM FOOK(叶金福) juga seorang peguam di Taman Desa Jaya, Kepong….dia ada kedai peguam di Taman Desa Jaya, Kepong.. terbuka untuk menipu orang ramai, kini ramai yang mengenali(tahu) dan mengesyakinya kerana di kawasan Kepong selalu ada masalah pada sebelum ini seperti tokong Hindu letak api di Taman Daya, Kepong tendang Sami-sami Buddha keluar dari KUIL BUDDHA SAMNAK SAMBODHI (三宝寺) dan lain-lain.

    Kita semua harap Sultan Selangor mengambil kembali semua gelaran Datuk kerana jika YIP KUM FOOK(叶金福) diteruskan gelaran Datuk, negara kita akan runtuh dan musnah...seterusnya Taman Desa Jaya kita, Kepong akan dapat bahagia dan harmoni.

    Sekarang anak dia(叶君瀚 YIP JIUN HANN) jadi pengerusi MCA Gombak, sama juga sebab ayah ajar anaknya jalan sama, dan kedua-duanya pun tak malu dan masa sekarang orang boleh hantar mesej tahu dengan cepat, anda tak boleh lari dari orang gosip

    perkongsian oleh AHLI JAWATANKUASA SAMNAK SAMBODHI (三宝寺), Taman Desa Jaya, terdahulu

    ReplyDelete

comment please.....