Konco-konco ku

Saturday, October 14, 2017

HIMPUNAN KLEPTOKRASI GAGAL! TIDAK CAPAI TARGET 100,000 ORANG! #HAPUSKLEPTOKRASI

GAGAL! Itulah yang nak disampaikan kepada seluruh rakyat Malaysia khususnya para penyokong pembangkang. Malah untuk memenuhkan lagi padang, kelihatan beberapa buah bas dipercayai digunakan untuk mengangkut peserta himpunan baru tiba maghrib tadi yang terdiri daripada negeri Kelantan, Terengganu, Pahang, Kedah dan juga Perlis.

Tidak meriah seperti sebelum ini yang mana sebelum berpisah dengan PAS himpunan seperti ini amat jarang kelihatan bas-bas digunakan oleh pembangkang. Mengikut dari perkiraan sumber dalaman PH sendiri, kehadiran yang memenuhi padang setakat jam 8.00 malam tadi hanyalah sekitar 9,000 orang berbanding target asal mereka 100,000 orang yang mana kononnya akan melimpah hingga ke Federal Highway.

FB Pages DAP yang membuat Live FB juga terpaksa menghentikan laporan live mereka kerana turut dikecam oleh penyokong PAS yang memberikan komen-komen negatif hinggakan tidak kelihatan langsung komen positif daripada PH dan DAP.

Trending di twitter menggunakan #HapusKleptokrasi & #SayangiMalaysia juga bukan berada di Top Trending Malaysia malahan langsung tidak kelihatan trending hashtag yang digunakan oleh pengikut twitter Malaysia.

Ini telah menunjukkan bahawa PH tidak mampu untuk mengumpulkan malah tidak mampu untuk menjadi fenomena bagi menaikkan nama Tun Mahathir dan Lim Kit Siang dalam himpunan kali ini.

Ini merupakan himpunan paling GAGAL yang MEMALUKAN Tun Mahathir sebagai Perdana Menteri yang kononya paling berpengaruh di Malaysia dan Lim Kit Siang yang kononnya De Facto PH.

Ternyata sambutan yang amat amat hambar daripada rakyat Malaysia amat mengecewakan pemimpin PH yang konon akan mendapat sambutan luar biasa daripada rakyat Malaysia.

No comments:

Post a Comment

comment please.....