Konco-konco ku

Tuesday, October 4, 2016

ROBOH MENARA SURAU: AZMIN TAKUT AZAN GANGGU KAUM CINA DI SETIA ALAM

PERTAMA kali sejak aku kenal dunia menara yang meletakkan pembersar suara untuk azan dirobohkan oleh sebuah kerajaan yang ditadbir oleh orang Islam sendiri. Lebih mengejutkan adalah kerajaan tersebut turut dianggotai oleh pemimpin PAS yang konon Islam.

Kerajaan pimpinan Azmin Ali sudah berani merobohkan sebuah binaan bagi menempatkan pembesar suara untuk azan dikumandangkan. Selepas ini tidak mustahil Selangor akan ada perobohan surau atau masjid dengan alasan tidak mendapat kelulusan daripada kerajaan negeri.

Untuk rekod, kawasan Setia Alam memang majoriti didiami oleh kaum Cina. Mengikut sumber yang boleh dipercayai, penduduk majoriti Cina di Setia Alam telah membuat aduan kepada Azmin Ali atas alasan bising. Namun bagi tidak mengeruhkan keadaan, Azmin telah mengarahkan supaya merobohkan menara tersebut dengan memberi alasan binaan tidak mendapat kelulusan Majlis Bandaraya Shah Alam.

Mungkin ada yang mempertahankan Azmin namun ini lah hakikat sebenarnya.

Azmin lebih takut dengan Cina Chauvanis ini daripada takut dengan azab Allah.


16 comments:

  1. PRU 14 undi la lagi PKR,DAP,PAN..Bolih kita sama sama tenguk apa lagi keperluan umat islam akan dilucutkan...PADAN MUKA..BODOH TAK BOLIH DIAJAR..CERDIK BAWA KE LONGKANG.

    ReplyDelete
    Replies
    1. engko lg bodoh.. maen pecaya je blog ni cedok berita nth mne2...
      berita sebenar dispinkan..mcm tu le org umngok ni..

      Delete
    2. wak jawa dah lidah syaitan buat fitnah yg nko pun bodoh gak nak jadi lidah syaitan sambung fitnah.

      Delete
    3. bengap la macai umngok ni.. itu menara pemancar telekomunikasi la

      Delete
    4. irwan syah nampak pandai tapi pandi. Itu menara utk loud speaker la ngok. Tengok kat tepi menara tu. Motif pun berasaskan senibina Islam. Nampak juga lambang bulan bintang dihujung menara.

      Delete
    5. This comment has been removed by the author.

      Delete
    6. Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

      Delete
  2. Kalau kena saman boleh bayar ke wak jawa goblok? Tulis main hembus je...

    ReplyDelete
  3. antara menara & MENYERuPAI MENARA > http://www.nst.com.my/news/2016/10/178073/illegal-telco-tower-disguised-surau-minaret-taken-down ....

    ReplyDelete
  4. www.nst.com.my/news/2016/10/178073/illegal-telco-tower-disguised-surau-minaret-taken-down?m=1

    g google translate klo x phm ye wak jawa..DASAR JAWA GOBLOK

    ReplyDelete
  5. Cubalah selidik dulu...bukannya baca tajuk terus hentam....

    ReplyDelete
  6. Aduh jahanam islam tak ditegakan.ikukan kafir lahanat..tak takut azab Allah ke.dunia sementara akhirat kekal abadi.

    ReplyDelete
  7. Aduh jahanam islam tak ditegakan.ikukan kafir lahanat..tak takut azab Allah ke.dunia sementara akhirat kekal abadi.

    ReplyDelete
  8. jumpa azmin dan tanya sendiri...

    ReplyDelete
  9. Ini bukan menara azan. Ini menara telco. Ajk UMNO buat aduan kebimbangan berkenaan menara telco. Sekarang menara telco dah roboh. Surau x dpt duit bayaran darri telco.
    AJK UMNO punca surau hilang dana.

    ReplyDelete
  10. Menara masjid tu..nampak ada speaker dan kubah kecil..

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...