Konco-konco ku

Sunday, October 2, 2011

RUMAH KONDO RM200 RIBU... PENDUDUK SETEMPAT MAMPU??

 Kebodohan DAP dan Kerajaan Selangor Pakatan Rakyat semakin menyerlah dek kerana penindasan demi penindasan yang dibuat oleh golongan celaka ini. Yong bukanlah hendak menuntut hak bangsa Melayu tetapi rasa terkilan akan kebangsatan bangsa Celeng Sekinchan yang diketuai oleh Wak Celeng Ng. Bukanlah hendak besar-besarkan cerita yang masih panas tetapi cuma mengingatkan kepada bangsa asing ini akan akibat yang bakal diterima oleh mereka jika mereka ini terus meminggirkan bangsa Melayu.

Bukanlah hendak berfalsafah tetapi mengenangkan nasib rakyat yang kurang terbela namun mereka menutup mata dengan duit-duit yang ditaburkan. Mampukah orang kampung membeli harga rumah yang berharga rm200 ribu? 

Strategi mereka golongan Celeng ini agak drastik kerana mereka terang-terangan menyusun perancangan yang agak rapi untuk mengusir orang Melayu di Sekinchan dan menambahkan lagi bilangan kaum Celeng celaka ini di Sekinchan supaya DUN Sekinchan akan terus-menerus menjadi hak hakiki mereka. Rugilah orang Melayu yang terus diperbodohkan oleh PAS dan PKR. Tidak sedar diri dan tanah air sudah terjual dan tergadai. Kini jiwa dan hati mereka telah dikuasai oleh syaitan Pakatan Rakyat. Berfikirlah untuk kebaikan Selangor.

SELAMATKAN SELANGOR
YAKINI BN

3 comments:

  1. di penang pun khalifah lim gilo engkau bina rumah berharga rm 200 ribu dan ke atas. ramai puak melayu pas dan melayu pkr pakat beli. tak percaya tanya father nicky dan nwar berahi.

    ReplyDelete
  2. hampeh punyo pemimpin PAS DAP dan PKR , agak2 buek projek mahal ni ado side income ko? lopeh tu kek penang ni sapo yang boli gumah mahal tu cino penang ,melayu penang dan india penang gamai yang tak mampu den agak orang luar negara ,kerajaan BN tak pantau ko kes macam ni, jua hartanah kek orang luar.? kalau siasat mesti ado kes ni, pasal banyak cino yang boli gumah mahal tu tak tau cakap bahaso malaysia...habih lah kerajaan tido.

    ReplyDelete
  3. Biasa cina s'pork yg banyak beli.Diorang dah tak cukup tanah di negara diorang jadi lebihan penduduk spork yg tak muat dok dlm pulau spork yg cinonet tu diorang transfer ke Malaysia.Lepas tu spork import lagi ramai2 cina dr negara China.Inilah realitinya.Fenomena lky bawak masuk cina2 tongsan ramai2 ke spork dah jadi keresahan rakyat spork yg bukan cina.

    Itulah sebabnya kenapa kontraktor2 cina berlumba2 bikin kondo,bikin rumah2 mewah berlambak2 merata2 sebab cina2 s'pork yg akan membelinya.Diorang jadikan Malaysia sebagai second home diorang dan tempat kumpul hartanah yg pada diorang masih amat murah kalau dibandingkan dengan spork.

    Ini strategi jangkapanjang cina untuk mencinakan Malaysia.Itu belum kira yg masuk direct dr China ke sini.

    ReplyDelete

comment please.....