Konco-konco ku

Monday, October 17, 2011

EDISI PENANG: CELENG-CELENG TERKEJUT DIKANDANG, CUCU SUDAH PANDAI MAIN RAMAS

 
Terang lagi bersuluh yang pemimpin Dapig ini cuba menutup aib yang telah dilakukan oleh anaknya sendiri. Marcus anak keturunan Lim. Hebat betol lah orang-orang politik ni kebal dengan undang-undang. Al-maklumlah Yong orang biasa je anak seorang petani. Untung jadi anak CM Penang ni. Dah lah dapat rasa buah dada kawan sendiri, pastu boleh lagi pindah sekolah lain tanpa dikenakan sebarang tindakan. Baca cerita sebenar di SINI

Sumber dari sekolah Heng Ee mengesahkan memang dia dipindahkan ke sekolah lain dan proses dijalankan mengikut prosedur yang ditetapkan.


Beliau menafikan dakwaan pemindahan kt St. Xavier's Institution adalah kerana masalah disiplin seperti yang didakwa itu.


"Dia adalah seorang pengawas di sekolah dan mempunyai prestasi yang agak baik dalam bidang akademik. Kami tidak mahu dia meninggalkan sekolah ini.

"Malah ibubapanya juga tidak mahu dia meninggalkan sekolah ini tetapi dia memilih untuk belajar di sekolah lain," kata sumber yang tidak mahu identitinya didedahkan.

p/s: habislah Lim's Family lepas ni. Memang kena kaw2......

DAP CELENG

2 comments:

  1. dulu masa Dr M jadi PM cucu PM masuk sekolah asrama penuh di sebuah kolej Negeri Sembilan jadi bahan kutukan Anwar dan PAS sekarang tuhan bayar cash plak pada orang yang sama...

    ReplyDelete
  2. hiudp umpama roda, kejap diatas kejap dibawah...
    jangan hina orang sesuka hati, tuhan akan tunjuk walau lama menunggu.

    ALLAH PILIH UMNO JADI KERAJAAN!!!!

    ReplyDelete

comment please.....