Konco-konco ku

Monday, October 3, 2011

KUOTA MELAYU HILANG...MELAYU JANGAN MALAS...

 Dek kerana mahukan sokongan pengundi pihak pembangkang nampaknya semakin menggila dengan penyebaran beberapa maklumat yang mengelirukan dari teks ucapan PM sendiri. Mustahil PM sendiri yang berbangsa Melayu akan menghapuskan kuota bangsanya sendiri dan bekerjasama dengan DAP. Janganlah ingat Barisan Nasional ini terlalu terdesak untuk menarik DAP menjadi rakan sekutu mereka. Celeng yang rasis tidak layak bersama UMNO. Biarlah mereka bergaduh sesama sendiri di dalam Pakatan Haram. Parti gabungan sendiri pun tak sempat nak didaftarkan inikan pula hendak bersama BN.

''Saya kata, jangan terlalu bersandarkan kepada kuota, peniaga bumiputera mesti lebih berdikari dan sanggup berusaha untuk bersaing dengan orang lain. Dalam kata lain, ia akan menjadikan masyarakat bumiputera khususnya peniaga akan lebih dihormati. Tapi, saya tidak sebut sama sekali kuota itu akan dimansuhkan. Ianya kekal. Saya masih waras dan mahu Bangsa saya berjaya. Tapi terlalu bergantung kepada kuota semata2 menyebabkan Bangsa kita semakin malas." Najib menjawab isu ini semasa Sidang Media selepas Mesyuarat MT UMNO baru2 ini.

Sudah-sudahlah blogger pembangkang yang kering dengan isu yang berilmu. Nak menipu rakyat dengan kenyataan bodoh yang dikeluarkan. Pergilah selamatkan Ketua Pembangkang yang sedang bertarung untuk menegakkan benang yang sudah pasti basah. Yong dapat info yang Anwar Si Kaki Jubor sedang pening kepala pasal video-video yang akan diterbitkan sedikit demi sedikit oleh blogger PapaGomo. Kita nantikan sahaja keputusannya. Selamat tinggal Bro Anwar Bin Ibrahim (B.A.B.I)!!!!!

No comments:

Post a Comment

comment please.....