Konco-konco ku

Friday, October 14, 2011

MUKA DAJJAL PEMESONG AKIDAH ISLAM SUDAH DIKENAL PASTI

Kes murtad di DUMC tidak akan berakhir selagi ada campur tangan politik oleh pihak pembangkang. Agenda terhebat mereka sudah dapat didedahkan oleh orang luar maka mereka perlu mencari alternatif lain untuk meneruskan misi yang telah mereka rancang sejak bertahun-tahun. DAP sebagai ketua walau tidak menjadi ketua pembangkang di Parlimen namun PAS dan PKR tetap menjadi orang suruhan DAP sejak mereka bergabung. 

"Gerakan memurtadkan orang Islam terbongkar apabila pihak Jabatan Agama Islam Selangor membuat serbuan ke atas gereja Damansara Utama Methodist Church (DUMC). 


Di sini kami ingin mendedahkan gerakan dan dalang di sebalik gerakan kristianisasi terhadap orang Islam, pendedahan ini telah diperolehi daripada 2 orang yang berada di waktu JAIS membuat serbuan pada malam Majlis Thanks Giving Dinner yang telah di adakan di Gereja tersebut.

Pendedahan yang di buat oleh - RASIDAH BT AB. RAZAK. Beliau telah mula di perkenalkan kepada saorang lelaki Cina yang bernama RAYMOND KOH dalang yang bertanggungjawab di atas kerja-kerja menyebarkan dakyah kristian pada orang-orang Islam. 


Dia menjalankan kerja-kerja ini bersama isterinya yang bernama SUZANA@LIEW SOW YOKE kedua-dua mereka adalah ahli HARAPAN KOMUNITI yang menguruskan tapak kompleks gereja DUMC tersebut.

Pasagan suami isteri ini meletakkan sasaran 1 hari 1 orang, mereka yang berjaya di kristiankan oleh mereka akan di peralatkan untuk mengenal pasti sasaran seterus nya untuk di pengarauhi. 

Juga difahamkan bagi setiap orang Islam yang berjaya di kristianisasikan, pasangan ini akan menerima ganjaran berjumlah diantara RM30,000-RM40,000 ke dalam akuan peribadi mereka dari pertubuhan kristian berpengkalan di Austrialia." - Blogger Double-Y


"Empat golongan dipercayai menjadi sasaran utama kumpulan pendakwah Kristian untuk memurtadkan orang Islam di negara ini.Exco Hal Ehwal Islam,Adat-Adat Melayu, Infrastruktur dan Kemudahan Awam Selangor,Datuk Dr Hasan Mohamed Ali berkata,mereka ialah golongan miskin, anak muda,pesakit kronik dan golongan intelek yang berpengaruh tetapi kurang pengetahuan agama.

“Mereka menjalankan penerapan fahaman Kristian menggunakan pelbagai taktik dan strategi, termasuk menerusi pendekatan Islamik dengan cara yang sangat halus,” katanya.

Antara caranya kata Datuk Dr Hasan Mohamed Ali ialah dengan mendekati pesakit kronik yang terlantar di hospital terutama yang diabaikan atau kurang mendapat perhatian keluarga.

“Inilah sasaran utama untuk mereka dekati, mulanya dengan cara membantu namun lama-kelamaan mereka mula mempengaruhi dan memesongkan akidah individu terbabit,” katanya pada sidang media selepas merasmikan Seminar Menangani Cabaran Kristianisasi di Malaysia." - Blogger BadutRakyat

********************************

Memang tak dinafikan yang gerakan kristianisasi telah lama wujud di Malaysia yang merupakan negara Islam. Dan negeri Selangor merupakan pusat gerakan ini kerana kepadatan penduduk yang melampau dan kekangan masa bekerja untuk mengenal Allah. Mereka ini mengambil kesempatan di atas kesibukan warga kota bekerja siang dan malam. Dengan masalah kewangan, hutang keliling pinggang menjadikan golongan ini sasaran yang bagus untuk dimurtadkan. Gerakan menjadikan kristian agama rasmi Malaysia akan dapat direalisasikan jika Sultan tidak campur tangan dalam isu agama ini. Lihat juga situasi sekarang yang beberapa pemimpin pembangkang sudah berani mencabar dan melawan kata Sultan Melayu yakni Ketua Agama Islam bagi setiap negeri. Cina Celeng jangan lupa kedudukan. Walaupun ekonomi Celeng-celeng ini yang pegang namun Melayu masih mempunyai Sultan Melayu yang akan terus menjaga hal ehwal Adat Melayu dan agama Islam. Sebab itulah mereka beriya-iya mahu menghapuskan sistem beraja dan digantikan dengan republikan. Sebarkan dan ceritakanlah kepada para sahabat, rakan, kawan dan juga keluarga anda semua. Semoga Islam akan terus bertapak di Malaysia dan marilah kita mempertahankan Institusi Beraja di Malaysia. - JawaBernam.

No comments:

Post a Comment

comment please.....